❤️ 10 ❤️

424 9 2
                                    

Pov. Santia

       Dzisiaj nagrywamy odcinek pt. ,, KTO OSTATNI WYJDZIE Z BASENU WYGRYWA $$$! ". Nie chciałam brać udziału w tym filmie, ponieważ mam brzydką figurę. A niestety miałam tylko strój dwuczęściowy.

       Gdy weszłam na basen w tym stroju, czułam na sobie wzrok Borysa. Oraz widziałam kątem oka, jak mówi coś do Zabora. Zrobiło mi się smutno, a po chwili zaczęli się śmiać.

       Jak najszybciej weszłam do tego basenu oraz chciałam jak najszybciej odpaść z niego. Po jakimś czasie odpadłam i poszłam szybko do pokoju, aby ubrać się w dresy i za dużą bluzę. I nie wychodziłam z pokoju dopóki nie skończyli nagrywać.
   
      Po jakimś czasie usłyszałam pukanie do drzwi, więc powiedziałem

- Proszę

- Hej mogę wejść? - zapytał się Borys

- No jak musisz - odpowiedziałam

- Dlaczego dzisiaj na filmiku byłaś smutna, a zawsze tryskasz energią?

- Nie ważne

- Odpowiedz mi

- Po prostu źle się czuje w strojach, gdzie widać mój brzuch

- Ale ty przecież masz ładną figurę

- Proszę cię, ja w to nie uwierzę, a do tego mówi to osoba, która mnie wyzywała, że jestem gruba.

- A ty zawsze musisz zaczynać ten temat, nie możemy porozmawiać, jak normalni ludzie?

- Nie, nie możemy. Skrzywdziłeś mnie i sam wiesz dlaczego

- Ale ja cię tyle razy przepraszałem

- Powiedz mi, gdyby Ola ci coś takiego zrobiła, wybaczył byś jej?

- No nie

- No właśnie to wiesz, jak ja się czuję

- Jezu.. Przepraszam... Kocham cię

- C-co ty powiedziałeś?

- Kocham cię

- Naprawdę?

- Tak

- Czyli nie uważasz, że jestem gruba?

- Oczywiście, że nie jesteś najpiękniejsza. I mam do ciebie pytanie: czy zostaniesz moją struną do gitary?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jak myślicie co odpowiedziała Santia?

Santia x BorysOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz