1.5

884 44 52
                                    

Cengiz: Beyza yavrum, bugün karakola gelmişsin?

Cengiz: Babanı görmeye mi geldin? Keşke bana haber verseydin seni görürdüm.

Beyza çevrim içi...

Beyza görüldü...

Beyza çevrim dışı...

Cengiz: Beyza bir sorun mu var yavrum?

Cengiz: Bilmeden bir hata mı yaptım?

Beyza çevrim içi...

Beyza görüldü...

Beyza yazıyor...

Beyza: Bilmem bir sorun var mı Cengiz?

Cengiz: Cengiz derken? Neden Cengo veya Cengo'm, demedin?

Cengiz: Kesin bir şey var, ne oluyor söyler misin yavrum? Yanlışlıkla kalbini mi kırdım?

Beyza: Açık olacağım madem hayatında biri vardı neden benimle konuştun?

Beyza: Eğer söyleseydin sana yazmazdım bile Cengiz. Ben öyle bir insan mıyım? Peki sana ne demeli?

Beyza: Ben sana sormuştum, ilk günden sordum. Hayatında biri var mı, dedim. Sen kimse yok, dedin. Bana bunları söylemişken seni bir kızla görüyorum...

Cengiz: Bir saniye ne olduğunu anlamıyorum. Ne kızından bahsediyorsun Beyza?

Cengiz: Benim hayatımda senden başka konuştuğum kimse yok ki?

Beyza çevrim içi...

Beyza yazıyor...

Beyza: Her neyse Cengiz. Boş ver.

Cengiz: Bir evin önüne çıkar mısın Beyza? Lütfen. Dinlemeden yargılama.

Beyza: Babam evde. Dışarıya çıkamam.

Cengiz: Eğer çıkmazsan size bu saatte geleceğim. Lütfen. Muhtemelen yanlış bir anlaşılma var ve ben bu gece senin bana kırgın şekilde uyumanı istemiyorum.

Beyza çevrim içi...

Cengiz: En azından bir kere dinle. Git dersen çıkmam bir daha yoluna.

Cengiz: Lütfen.

Beyza: Beş dakika sadece.

Cengiz: Teşekkür ederim Beyza.

Sözde kaosu uzatacaktım.... Yok ben kaosa gelemiyorum ya... Dozunda kalsın istiyorum çünkü fazla uzatmayı seven bir yapım yoktur.

Ya Cengiz seni yerimm he tipe gell

Bu arada Cengiz'in Beyza, Beyza'nın Cengiz demesine alışık değilim garip gelio sjjsjsjejjsjd

BAŞKOMİSERİN KIZI | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin