Characters

8 0 0
                                    

THE MAIN CHARACTERS

[IMIĘ] [NAZWISKO], dziewczyna o ciemnej przeszłości, jest zlękniona i nieśmiała, ale odkrywa pocieszenie w przyjaciołach dzięki, którym czuje się potrzebna.

BYRON LOVE były napastnik Zeusa, teraz, gracz jedenastki Inazumy. Zadufany w sobie nastolatek, z nutą arogancji i o cudownym anielskim głosie oraz damskiej urodzie.

„W Twoich oczach znalazłem cały wszechświat, którego szukałem przez całe życie.”

AXEL BLAZE jest jednym z najlepszych napastników Inazumy Eleven jak i najlepszym przyjacielem Marka Evansa. Chłopak jest bardzo tajemniczy, zamknięty w sobie z bardzo zimnym spojrzeniem.

"Kochać to znaczy dostrzegać cud w każdej chwili."

NATHAN SWIFT to bardzo utalentowany młody chłopak z zapałem to tworzenia coraz to nowych, szczęśliwych wspomnień ze swoimi przyjaciółmi i ukochanym sportem. Nastolatek jest zawsze zmotywowany do treningów.

„Każdego dnia znajduję powody, by Cię kochać bardziej, niż wczoraj.”

JUDE SHARP jest naprawdę inteligentnym nastolatkiem z palącą pasją do piłki nożnej. Chłopak przeszedł wiele w swoim życiu, ale teraz jest naprawdę szczęśliwy żyjąc ze swoimi przyjaciółmi i rodziną w zgodzie. Jest głosem rozsądku w drużynie oraz niebywale dojrzały jak na swój wiek.

„Kochać i być kochanym to najpiękniejsze uczucie na świecie.”

DAVID SAMFORD, spokojny, rozsądny chłopak, popełnił w życiu sporo błędów, ale zostawiąc przeszłość za sobą, idzie na przód z osobami, które kocha.

"Najpiękniejszą rzeczą, którą możesz zrobić, jest zakochać się w kimś, kto kocha cię równie mocno."

SHAWN FROST straumatyzowany szesnastolatek o wielkim i czułym sercu. Mimo doskwierający mu bolesnych wspomnień, jest wiele osób, na których może zupełnie polegać.

"Nie ma większego szczęścia, niż być kochanym za to, kim się jest."

Cichy, piękny głos Byrona przy twoim uchu w smutnych chwilach. Gorące dłonie Axela na twoich policzkach. Czuły pocałunek Nathana na twoim czole. Splecione, szczupłe palce Juda z twoimi. Ciepłe ramiona Davida owinięte wokół twojej talii. Miękkie wargi Shawna przyciśnięte do twoich ust. Te, i wiele innych rzeczy tego typu znajdziesz w tym fanfiku.

SIDE CHARACTERS

MARK EVANS otwarty, optymistyczny i zawsze uśmiechnięty nastolatek z ogromnym zamiłowaniem do futbolu oraz najlepszy bramkarz na świecie.

„Zawsze możesz liczyć na mnie, nawet jeśli nie będę wiedział, co powiedzieć. Po prostu będę obok.”

SILVIA WOODS cudowna, pracowita dziewczyna kochająca swoje stanowisko jako menagerka jedenastki Raimona. Była z nimi od samego początku do końca wspierając ich w każdych trudnych momentach.

„Nie chodzi o to, co robimy, ale o to, że robimy to razem.”

CELIA HILLS jedna z menagerek Inazumy oraz tak zwana "mama zespołu". Silna, bystra dziewczyna troszcząca się o każdego z zawodników razem ze swoją przyjaciółką Silvią.

„Czasami najprostsze słowa są najbardziej potrzebne. 'Dzięki, że jesteś' mówi wszystko.

THE WAY HOME - Inazuma Eleven x fem.readerOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz