Ağağağağağağ ben geldimm
Wattpad kapatıldı kimler burda
Bayadır yoktum burda
Umarım iyisinizdir anlayacak birşeyim yok neyse hadi bölüme geçelim LETSSS GOOOO
.............................................................................
~lucifer~Gözlerimi açıp ışığa kavuşturunca bir süre alışmayı bekledim. Yatakta tek olduğumu fark edince kafamı kaldırıp etrafa baktım Odada'da yalnızdım. Yataktan kalkmak için hamle yapmıştım ki kalçamda hissettiğim keskin bir acı beni tekrar sabitlemişti.
"Hay ananı avradını alastor"
Yavaşça doğrularak sırtımı yatağa yasladım. Şuan o kadar garip hissediyordum ki ben bir kraldım ve birinin altına girmiştim. BEN KRALIM AMK. (Şimdimi hatırladın amk 💅🏻) sinirle of çekerek dizlerimi kendime çekip sarıldım. Çenemi dizlerime koyarak düşünmeye başladım. Bir kaç dakika sonra alastor'un odasının kapısı açılmıştı. Çenemi kaldırıp yüzüm kapıya dönük olacak şekilde yanağımı koydum dizime. Gelen tabikide alastor'du.
"Alastor"
Hâlâ uykum olduğu ve yeni uyandığım için sesim uykulu çıkmıştı. Alastor sırıtarak yanıma gelip oturmuştu. Yanıma gelmesiyle pozisyonumu bozup alastor'a yanaştım oda beni koynuna almıştı.
"İyi uyudunmu minik ördeğim"
Kafamı sallayarak onayladım onu.
"Saat kaç"
"Öğleden sonra üçe geliyor"
Şaşkınca hızla kafamı alastor'un omuzundan kaldırıp ona baktım ki kalçama tekrar bir acı saplamıştı. Alastor'a belli etmek istemediğim için gözlerimi sıkarak dudaklarımı dişledim. Ben ne kadar belli etmek istemesemde alastor o kadar anlamıştı. Çenemi tutup kendi yüzüne çevirdi kafamı.
"Ördeğim iyimisin?"
"Hı şey biraz canım yanıyor"
Alastor'un gözleri endişeyi kaplarken belimden tutup kendine çekti beni.
"Ne oldu minik ördeğim"
İçimden kıkırdamak gelsede role girmeye devam ettim şuan canım onun yüzünden acıyordu ufak bir intikam oyunundan kimseye zarar gelmezdi.
"A-alastor canım çok yanıyor"
Alastor dahada endişelenirken gülmemeye gayret ediyordum. Alastor beni iyice kendine çekerek koynuna sokmuştu.
"Söyle bebeğim neden canın yanıyor söyle ördeğim"
Yalandan yerine ağlama numarası yaparak ona sokuldum. Birşey demeden ağlamaya devam ettim alastor beni belimden tutup kucağına çekmişti çenemden tutup kafamı kaldırınca gözlerimiz birleşmişti. Şuan öyle bir sinirle bakıyorduki kahkahalara boğulmak istemiştim.
"Lucifer söyle bana şimdi neden canın yanıyor"
Biranda ciddileşmesiyle yutkunmuştum ciddiyken ayrı bir çekici oluyordu...
Kendimi tutamayarak gülmeye başladım elimi alastor'un omuzuna koyarak gülüşlerimin arasında nefes almaya çalıştım. Alastor oyun yaptığımı anlamıştı. Bir eli belimi bulurken diğer eli arkadan saçımı tutup geri çekmişti. Anlık gelen acıyla inleyerek alastor'a tutundum. Alastor açıkta kalan boynuma yaklaşarak sıcak nefesini vermişti."Benim minik ördeğim oyunmu oynamak istiyor hmm?"
"Alas sadece şaka yapt-"
Alastor boynuma minik bir buse kondurmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This is my game (appleradio)
Fantasíacehennemin korkulan radyo iblis'nin geri dönüşü sıradan değildi elde etmesi gereken birşey vardı, geri alması gereken birşey. planını kusursuz yapmıştı ama aşkı içine katmamıştı...