=Kına=

82 18 120
                                    

Arsız Gönül

Bizzz geldikkkk 💖

Arsız Gönül kocaman yedi bölümü geride bıraktı🥹 Bu yedi bölüm boyunca bizimle olan herkese çok teşekkür ederim.
🥹💖✨

Ama ballarım kırılıyorum, çünkü ben sürekli takip ediyorum okuma sayısını her bölüm hemen hemen aynı sayı oluyor, ama oy çok az lütfen yorum yapmasanız da emeğime saygı için oy verelim!!!

Yorum yapan ballarım siz bol bol yorum yapmayı unutmayın ✨🙃

Keyifli okumalar dilerimm ✨🙃

8.Bölüm

(Bu sefer modellerimizi koyayım dedim🙃)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bu sefer modellerimizi koyayım dedim🙃)

Derin sohbet dönüyor ben ise kapanan gözlerimi zor açıyordum. Saat gece on iki falandı galiba. Asel kuşum çoktan uyumuştu. Başını omzuma koyup uyuya kalmıştı tipini yediğim.

Gözlerim bir kez daha kapandı. Asaf pisliğinin gözleri beni bulduğunda, başımı geri kaldırdım. Salak gibi sırıtıyordu ayı. "Ana, uyuyak da. Ha benum uykum gelmiştur." diyen Asaf'ı artık göremiyordum. Gözlerim kapanıyordu. "Doğru söyleyesun, ha şuna bak gelunum ayakta uyuyir." Laf bana gelince uykusuzluktan yanan gözlerimi zorlada olsa açtım. Sadece başımı salladım. "Nerede yatacaz acaba? Ben ablamla yatsam." diyen Alina'ya çevirdim yanan gözlerimi. "Olir mu hiç öyle şey, haa evlidur senun ablan. Kocasıyla yatucu da." Asiye annenin laflarıyla gözlerimi birden açtım.

Ne demek onunla yatacam.

Asaf ayısı dudağındaki sırıtıkla bana bakıyordu. "Ne demek evlendular da?" diye soran kayınbabaçığımdı. "Ee imzaladular kağudu, evluler onlar artuk." Yüzümü ağlamaklı bir şekilde ekşittim. Doğru imzalamıştım.

"Asaf, ne zamandan beru benden habersuz gizlu iş yapaysun?" Sinirle ofladım. Vallahi uyumazsam ölecem şurada. "Kayınbabaçığım, lütfen uyuyalım söz yarın anlatacaz size herşeyi. Ama lütfen sizden ricam uyuyalım." dediklerime önce bir durdu sonra başını salladı.

Bakışlarımı Asaf'a çevirdim. "Odama götürsene beni." başını sallayıp yanıma geldi. Kolumdan tutup kaldırdı. Kaldırdığı gibide Asel kuşumun başı düşmüştü, ama bir el başını tutup kaldırdı. Bakışlarımı elin sahibine çevirdiğimde Timur'u gördüm. Buna pek takılma zamanı değildi çünkü uykum vardı.

Büyük misafir odasından çıkartıp merdivenlere doğru yönlendirdi.
Merdivenleri çıkmaya başladık. Bir eli belimde, diğer eli elimdeydi. Merdivenleri çıkmayı bitirmiştik. Hemen sağda kalan odaya yürüdük. Kapıyı benim için açıp ışığı açtı. Genellikle siyah dizayn edilmiş yayla odasına benziyordu. Ama içerdeki eşyalar en lüks markaydı.

Arsız Gönül Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin