Sen Sustukça Geberiyorum

2.3K 52 290
                                    

Yazıp okumak çok hoşuma gitmeye başladı cidden bağımlı falan olmuş olabilirim. İş yerinden paylaşacak kadar taktım kafayı buraya hatta dhcjkshk

Her Yerde Sen izleyenler bilir aynı konudan bir fic yazılsa çok güzel olmaz mıydı??

Asi ve Alaz aynı evi satın alsa  ve beraber kalmak zorunda kalsa nasıl olurdu sizce birbirlerinin üzerine atlamadan ne kadar dayanabilirlerdi ya da birbirlerini bir kaşık suda boğmadan falan. Fikirleriniz çok önemli benim için özellikle belirtirseniz sevinirim eğer isterseniz de yazacağım.

 Umarım beğenirsiniz bölümü biraz angst biraz toxic bolca da smut olarak yazmış bulundum.


Hiçbir şey düşündüğü gibi olmamıştı o geceden sonra. Yanıldığını sanmıştı Alaz asla ona bir yabancıya baktığı gibi soğuk ve hissiz bakmaz sanmıştı ama yanılmıştı. Bencildi Asi, sanki bunun sorumlusu kendisi değilmiş gibi ona ne hakla böyle baktığını sorguluyordu.

Bundan birkaç saat öncesi aklındaydı şimdi.

Uyandığı gibi Alaz'ı şubat ayının ortasına üstü çıplak bir şekilde balkonda sigara içerken görünce şaşırmıştı. Yanına gitmek istedi am a

Profili o kadar güzeldi ki gün yeni yeni ayarken uzamaya başlayan saçlarını ve kirpiklerinin ne kadar güzel bir manzara olduğundan habersizken hem de.

Kaslı diyemezdi Alaz için fazla yapılı da değildi fakat uzundu boyu, omuzları çok genişti, sarılırken ya da öperken kayboluyordu Asi kendi de uzun olmasına rağmen. Aboneyim abone diyesi geliyordu çoğu zaman

Bel gamzelerini seviyordu, Alaz'a beyaz çok yakışıyordu.

Ona uzun süredir o kadar dikkatli bakmıştı ki adama özlemişti onu, ona dokunmayı. Saatler önce onun sertliği arasında eriyip giderken şimdi tekrar onu istiyordu.

Uzun tişört hariç hiçbir şey yoktu altında yatağının yanındaki komodinin üstündeki sigara paketinden bir dal aldı yanındaki çakmakla da ateşe verdi adımları balkona yaklaştıkça içi titriyordu kapıyı açtı ardından dönük olan ve sigarasından son nefeslerini çeken adama belinden sarıldı. Huzur doluydu, başını yan çevirip sırtına koydu ve derin nefesler aldı. Teninin kokusunu seviyordu. Esmer kollarından tutan elleri sakinleştiriciden farksızdı Asi için, çok geçmeden de yüzünü döndü ve ellerini omzuna çıkarttı hafifçe okşarken kaşları çatıldı.

"Üşüyeceksin Asi, hastasın sen." Ardından saniyeler içinde kendinden çok Asi'nin giydiği hırkasını üstüne geçirdi, önünü iliklerken soğuktan ya da ona olan temasından mıdır bilinmez sertleşen göğüs ucu işini zorluyordu. Alnına değdi dudakları ardından gözleri dehşetle açıldı. Asi ikinci dumanını almadan elinden alıp söndürdü sigarasını.

"Siktir, yanıyorsun ateşten!"

Asi ona şaşkınlıkla bakarken ne olduğunu anlamadı.

"Titriyorsun."

Asi soğuktan ya da büyük ihtimal yüksek olan ateşinden değil de Alaz'ın ona bakışlarındaki soğukluktan ve yabancılıktan üşümeye ve titremeye başladı. Kafada kurmamalıydı ama deliriyordu içten içe.

"Sana sarılırken üşümüyorum." Alaz gülerdi bu sözüne ama gülmedi.

"Alaz neden bana öyle bakıyorsun?"

Hala düzelmemişti yüzü. Boka bakar gibiydi sanki ya da Asi abartıyordu. Alaz normale döndüğünde sarıldı sevgilisine. Sonra dedi içinden, sonra şimdi iyi değil.

Asi tam olarak neden ağladığını bilmiyordu ama içinde bir keder vardı

"Nasıl bakıyormuşum ben sana Asi." Dedi şefkatle. 

Sevişmeden Uyumayalım -  AslazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin