8 yıl sonra
Balca'danKahvaltı hazırladıktan sonra ev ahalisini uyandırmak için yukarı çıkmaya çalıştım. Ladin bey tüm gece yanıma gelmek yerine kızıyla uyumayı tercih ettiği için onun odasındaydı. Bende fırsattan istifade edip oğlum Arslan'la uyumuştum. Sabahta kahvaltı hazırlarken bana yardım etmişti ama babasıyla ikizini uyandırmasını söyleyince bir gitmişti daha gelmemişti.
8 aylık hamile halimle merdivenlerin yarısına zor gelmiştim. Çıkamayacağımı anlayınca seslenmeyi tercih ettim.
"Ladin Aksa ve Arslan'ı çabuk aşağı getir. Kahvaltı hazır. Bakın çıkamıyorum yukarı zaten. Bir daha söylemeyeceğim."
Onları beklemek için mutfağa geçtim. İki dakika sonra onlarda geldi.
Ladin "Asansörlü bir eve taşınalım. Eziyet çekiyorsun böyle." dedi.
"Doğuma çok az kaldı gerek yok."
Sırıtarak "Son çocuğumuz mu canım?" dedi.
İmasına göz devirdim ama haklıydı.
"İyi tamam zaten iyice bıkmıştım şu merdivenlerden."
"Bugün ben bakarım bu çevrede sonra birlikte gezeriz evleri."
Hamile olduğum için şirkete artık gitmiyordum. Belli bir sürede gidemeyecektim. Çocuklarım henüz çok küçüktü. Hamile olduğum için Ladin de yardımcı olmak için gitmiyordu. Arada uğruyordu. O yokken ya Bennur ya da Ayzer burada oluyordu. Ayzer'in oğlu benim çocuklara göre küçüktü ama anlaşıyorlardı. Şimdi aralarına küçük bir kız daha geliyordu.
Bennurla Dağhan nişanlanmıştı. Evlilik hazırlığı yapıyorlardı. Bennur düğünü ben doğurduktan sonra yapmayı planlanmıştı.
Düğünümde çiçeği tutan Asil'de gerçekten evlenmişti ama maalesef sadece iki ay sürmüştü. Sekiz yıl içerisinde beş kere evlenmişti.
Adinde hâlâ yurtdışındaydı. Lidya'yı yanına almıştı. Orada Lisa adında bir kadınla evlenmişti.
Ladin ev bakmak için çıkarken çocuklarıda okula götürmek için aldı. Evde tektim. Biraz sonra kapı açıldı. Ayzerde evin anahtarı vardı. Öğlenden sonra gitti. Annesine uğrayacaktı.
Çocukların gelmesine az kalmıştı. Geldiklerine yemeleri için dün akşam çıkardığım kıymadan köfte yaptım. Yanınada makarna haşladım. Ladin gelirken çocukları da getirmişti.
Karınlarını doyurup odalarına çıktılar.
"Bu çevrede bir kaç tane ev buldum. İstersen yarın bakalım."
"Olur, gideriz ama toplantı olmayacak mı şirkette?"
"Sabah olacak gider gelirim. Asil uğrayacakmış bugün."
"En son balayındaydı?"
"Yine boşandı."
Şaşırdık mı? Hayır.
"Tamam o zaman onun için bir şeyler hazırlayayım."
"Boş ver onu dinlen sen. Ben birazdan çıkacağım."
"Daha yeni geldin nereye?"
"Baş belası kardeşim yine başına bela almış."
"Ne yapmış yine?"
"Tam anlatmadı gidip bir bakayım, Asil birazdan gelir ve o gelirse on saat oyalar akşam konuşuruz."
Saçlarımı öpüp evden çıktı. Onu dinlemeyip Asil için kek ve kısır yaptım. Kapı çalınca koşma sesi duydum. Oğlum benim için kapıyı açmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlişki Durumu: Allaha Emanet
HumorZeki ve yetenekli bir mimar olan Balca ülkesine geri döner ve bir ünlü şirkette çalışmaya başlar. Geçmişte hayatını mahveten iki insan bir anda tekrar hayatına girer...