15 mesaj

32 8 0
                                    

Yujini tanimayanlar medyaya koydum yavursumu 😔 ya artık hersey duzeldi ne yazacagimi pek kestiremiyorum yine kavga falan cikaririm isterswniz ama cok büyük bisey olmaz bundan sonra sunsun seviscek bide o kaldi 🙂 optum bb.

Çok fazla ışık vardı her yerden ayrı bir flaş patlarken normalde bu duruma alışık olan sunoo şuan çok gergindi beklediği soru daha gelmemişti ama yakın olduğunu hisediyordu klasik muhabir sorularından sonra karşısındaki kız "son zamanlarda çıkan bir haber var bu iddialara nasıl cevap vermek istiyorsunuz" gecenin beklenen sorusu geldiğinde gerildi zaten etkinlik başladığından beri sunghoonla çok uzak duruyorlardı sunoo sıkıntı yokmuş gibi gülümsedi "bunun böyle öğrenilmesini hiç istemezdik ama maalesef olan oldu özel hayat sorularını da yanıtlayamayacağız maalesef" geçiştirmeli cevabından sonra bir kaç soru daha yanıtlayıp etrafa bakınmaya başladı gözleri tanıdık birini arıyordu masaların birinde birşeyler içen heeseungu görünce yanına yaklaştı bu etkinlik aslında daha çok balo gibi birşeydi ve yuvarlak küçük sandalyesiz masalar vardı sunoo heeseungun yanına gittiğinde "neye daldın yine" heeseungun gözlerini sabahtan beri izlediği çocuktan çektiğinde "sana da soracağım şu kim" sunoo işaret ettiği yere baktığında sırıttı "dün de sormuştun aşık mı oldun yoksa" heeseung kaşlarını çattı "ne alakası var amk git başımdan" sunoo kahkaha atığında "istersen numarasını isterim senin için" hala sırıtıyordu "cidden yapar mısın" sunoo kafasını salladığında "tek bir şartım var tüm gelişmelerden haberdar olucam" heeseung kafasını salladı "tamam olur" "iyi ben gidiyorum dönerim şimdi" sunoo ilerdeki masalara ilerlediğinde yeni tanıştıları gruba selam verdi adının yujin olduğunu hatırladığı çocuğun yanında durduğunda onlarla konuşmaya başladı 15 dk falan sonra sohbet iyice ilerlemişti yujine döndüğünde "ya birşey soracağım sana acaba numaranı alabilir miyim" bunu ikisi dışında kimse duymamıştı yujin kaşlarını çattı "neden ki " "yalan mı söyleyeyim doğru mu" karşısındaki yaşı küçük çocuk şaşırmıştı sorgulamadı "birşey söyleme telefonunu ver " gülümserken söylediği şeyle sunoo da güldü numarayı alıp heeseungun yanına döndü.

Bilinmeyen numara:selam

Yujin: sunoo sen misin?

Bilinmeyen numara: yaklaştın

Yujin:kimsin?

Bilinmeyen numara: heeseung ben tanıdın mı

Yujin: tanıyorum numaramı sunoo mu verdi

Bilinmeyen numara: evet ondan aldım

Yujin: anladım

Heeseung: eee naber

Yujin: iyi sen

Heeseung:bende iyi
Heeseung: yoğun mu geçiyor alışabildin mi?

Yujin: alıştım bir sene oldu 🙃

Heeseung: zaman hızlı geçiyor

Heeseung sabah gözünü açtığında başında ona gözlerini kocaman açmış bir şekilde bakan sunooyu görmeyi beklemiyordu "günaydın konuştunuz mu" sunoo direkt konuya girdiğinde
"Oğlum bi sal uyanayım bari" sunoo tekrar "konuştunuz mu " dediğinde "konuştuk başımın belası anlatacağım çekil " heeseung yataktan kalktığında yaptığı her harekete sunoo annesini takip eden bir civciv gibi peşinde dolanıyordu bu çöpçatanlık işini çok sevmişti heeseung banyoya gireceği zaman "gel beraber işeyelim ister misin" dalga geçerek sorduğu soruyla sunooya anlatığına pişman oldu " yok canım kocam kızar o kadar da değil ben seni bekliyorum burda" heeseung kafasını sen adam olmazsın der gibi sallayıp banyoya girdi çıktığında gerçekten de kapının önünde onu bekleyen sunooyu görmeyi beklemiyordu "şaka yapıyorsun" "hadi anlatsana naptınız" "sunoo bak sesiz ol kimse duymasın" sunoo sırıttı "benim tatlı yakışıklı minos sevgilim bilse olur mu peki" heeseung kafasına vurduğunda ilerlemeye başladı "olmaz " "ama biliyor" bianda gözlerini büyütüp sunooya döndü "oğlum niye anlatıyorsun" "çok merak etmiş napayım" heeseung sinirle parmaklarını saçlarından geçirdi " başka kimseye birşey söyleme" beraber balkona çıktıklarında sunoo hala anlatmasını bekliyordu " naptınız" " konuştuk işte" "ne kadar konuştunuz" "4 de falan yattım" sunoo sırıtarak zıpladı "ayarladın yani" "yok be sohbet ettik tatlı birisi" Jay arkadan seslendiğinde "gelmiyor musunuz " aynanda geliyoruz dediler "sonra daha detaylı anlat".


Kizlar slay bakin heeseung kocasiz kalmadi nikiyle de jake uapim mi SAKA YAPUYOFUM ASLA OLMAX neyse umarım yujini seversiniz çünkü new damat yani öptüm bb.

Herşey Ortaya Çıkar/SunsunjaywonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin