Stało się to kilka miesięcy temu kiedy ja i moi rodzice wyjechaliśmy na wakacje z naszego domu do w Carmel.Słońce powoli zaczęło zachodzić.Gdy mama prowadziła samochód tata zauważył ładnie wyglądający hotel który znajdował się w środku lasu.Mama zjechała z drogi i zatrzymała się przed hotelem.Miejsce wydawało się przyjemne ale ja miałam złe przeczucia do tego hotelu.Tata zapytał pani od recepcji czy są jakieś wolne pokoje w których byśmy mogli zostać na noc pani odpowiedziała że tak ale jest zepsuty prysznic i nie będą w stanie go dzisiaj naprawić powiedziała że będziemy mogli zkorzystac z prysznica na drugim piętrze.Pojechaliśmy windą do naszego pokoju i rozpakowaliśmy nasze rzeczy.Przed pójściem spać postanowiłam skorzystać z pryszniców na drugim piętrze.Kiedy doszłam na miejsce zauważyłam że różnią się one od zwykłych pryszniców.Przy wejściu były dżwi łączące męskie przysznice z damskimi.Po drugie zamiast zasłon przysznicowych miały szklane dżwi które nie zapewniały prywatności.Kiedy rozejżałam się zdałam sobie sprawę że prysznice były całkowicie puste więc pomyślałam że jak wezmę szybki prysznic to nikt nie wejdzie.Weszłam do środka i zaczęłam się myć.Wmiaru upływu czasu szklane dżwi zaczęły parować i po chwili nic nie było przez nie widać.Usłyszałam jak otwierają się dżwi łączące przysznice chłopców i dziewcząt.Dlaczego do diabła jakiś chłopak miałby tu przychodzić?!Ponieważ nic nie widziałam postanowiłam przetrzeć szybę dłonią,gdy to zrobiłam zauważyłam wyglądającego na bezdomnego mężczyznę w średnim wieku.Jego twarz znajdowała się tusz przy szybie.Patrzył nanie.Gdy spojrzałam niżej zobaczyłam że trzyma duży kuchenny nóż.Krzyknełam i pchnęłam szklane dżwi jak najbardziej mogłam popychając mężczyznę na ziemię.Szybko wzięłam ręcznik i wybiegłam.Pobiegłam do naszego pokoju I opowiedziałam o wszystkim rodzicom.Natychmiast wezwali policję a oni przeszukali wszystkie prysznice.Znaleźli mężczyznę w pozycji jakiej go powaliłam.był notowanym przestępcom seksualnym i zaczepiał nieletnich.Aresztowali go ale nie wiem co stało się później z tym mężczyzną.Ta historia wciąż mnie przeraża i nigdy nie wróciłem w tamte okolice w obawie że go spotkam.
CZYTASZ
Przysznice hotelowe
HorrorWyjechałam na wakacje kiedy zatrzymaliśmy się w hotelu nasze prysznice były w naprawie więc dostępne były tylko publiczne prysznice.Postanowiłam wziąść prysznic kiedy nagle przez szklane dżwi zauważyłam mężczyznę z nożem powaliłam go szklanymi dżwia...