~bileklik~

62 5 81
                                    

Selemee yine benn

öncelikle ufak bir uyarı gibi birşey geçmek istiyorum çoğunuz zaten kitabımı en başından beri severek okuyor gidişattan da memnun olduğunuzu düşünüyorum ama yeni gelenler falan olabilir diye söylemek istedim.

Arkadaşlar evet Lucifer alastordan hatta tüm cehennemden güçlü bunu hepimiz biliyoruz eğer kitabımdaki luciye "lan bu niye korkuyor" "lan bu ondan güçlü" falanda filanda diyen oluyorsa umrumda değil kitapta böyle kardeşim beğenmediysen okumayabilirsin

Evet biraz erken duyuru yaptım skamejeklrlrktktlt

Bu fic de lucifer böyle işte yine güçlü ama yeri gelince kullanacak

Ne yazıcam bende bilmiyorum AHA BULDUM LANNNN

Ehehehe hadi bölüme geçelim LETSSS GOOO

.................................................................................

~lucifer~

Alastor'un gönlünü aldıktan sonra aşağıya inmiştik sadece angel ve husk vardı kendimi boş koltuğa atarak bağdaş kurdum.

"Charlie nerde?"

Angel sorumu yanıtlarken alastor yanıma oturmuştu tek kulağı havadayken çok tatlı gözüküyordu uzanıp yanağına bir öpücük bıraktım.

"Odasında cennet olayı için hazırlanıyor"

Hass siktirrr

"ben ona bir bakayım"

salondan çıkıp charlie'nin odasına yöneldim kapının önüne gelince derin bir iç çektim.

"sakin ol lucifer sakin ol"

kapıyı tıklatıp gel komudu alınca kapıyı aralayıp içeriye girdim.

"char char napıyorsun bebeğim"

kızım beni görünce elindeki kağıtları bırakıp yanıma geldi.

"hoşgeldin baba cennet için konuşma hazırlıyorum"

derin bir nefes vererek gülümsedim.

"bu kadar düşünme tatlım ben halletmeye çalışıcam"

charlie yanıma gelip ellerimi tuttu.

"baba yanında olmak sana destek çıkmak istiyorum"

gülümsemem genişleyince kızıma sarıldım

"sağol tatlım varlığın bile yetiyor eğer hazırsanız cennet bizi bekliyor"

kızımın yüzünde adeta çiçekler açarken sevinçle yerinde zıplamıştı ama ben onun kadar sevinemiyordum...

"OF BBAM BE HADİ GİDELİM"

onun mutlu olması beni her ne kadar sevindirsede yinede gitmek istemiyordum. charlie diğerlerine haber vermek için hızla odadan çıkınca bende arkasından indim kızım salondakilere anlatırken alastor yanıma gelip elini omuzuma koydu.

"sakin ol bebeğim üstesinden birlikte gelicez"

gülümseyip onu kafamla onu onayladım. kızım yanıma gelince ikimizde odağımızı ona vermiştik.

"baba biz vaggie,sen,ben,alastor gideriz diye düşündük kalabalığa gerek yok bence sizede uygunmu"

"tabikide kızım benim için no problem"

kızım hazırlanıcağını söyleyip gidince alastor'a döndüm.

"alas ben yapabileceğimi sanmıyorum onu kırmak istemiyorum oraya gidemem henüz yüzleşemem onlarla"

This is my game (appleradio) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin