Sevgi Burak Mete'yle birlikte tüm günü akademiyi keşfederek geçiren Amaya her gördüğü şeye karşı aşırı derecede heyecanlı tepkiler gösterdi.
Bu hali yeni tanıştığı arkadaşları arasında oldukça sevimli görünsede Amaya sevimli olmanın oldukça ötesindeydi.Sabahın erken saatlerinde kalkıp duşa giren Amaya banyo çıkışı Annesinin söylediği şey aklına geldi .
"Bir kadının silahı kıyafetidir ."
Berra'nın küçümseyen bakışları aklına gelince giymek için çıkardığı jean pantolonla tişörtü bırakıp onun yerine boğazdan askılı siyah tulum şort'u gözüne kestiren Amaya yüzündeki muzip sırıtışla tulumu giyindi .Sevgi uyku sersemi yanına gelip
. Günaydın derken gözleri yumuktu bir an gözlerini açtığında Amaya'yı karşısında görünce gözlerini ovuşturup tekrar tekrar baktı.
Kızım sen erkeklerin aklını almayamı niyetlisin .
Bu kıyafetle sana dönüp bakmayacak erkek yok .Amaya sevginin sözlerine gülümseyip
. Elbise kuralı var mı ?. Yok kendini bir şey sanan cadılar gibi giyinmişsin .
. Annem derki bir kadının silahı kıyafeti .
. Anneni sevdim hakkında söyledikleri doğruymuş .
Amaya bakışlarını keskinleştirdiğinde, yanlış anlama akademideki en akıllı ve çekici kızmış tüm erkekler ona hayran olurken rakiplerini teker teker alt ediyormuş .
Bir ara buz kadın lakabını almış babanın bile Anneni ayartmak için çok uğraştığı söyleniyor .
Tabi sen bunları daha iyi biliyorsundur .Amaya yüzünü ekşitip
. Maalesef önceden biliyorsamda şimdi hatırlamıyorum .. Özür dilerim hafızanın silindiğini bir anlık unuttum.
Ben banyoya girsem iyi olur.Amaya kafasını sallayıp saçını taramak için çekmecesindeki tarağı alıp saçını taradı yaptığı sıkı at kuyruğu onu daha dişi göstermişti .
Gözlerini öne çıkartan hafif makyajını tamamladığında Sevgi banyodan çıktı.Kendi odasına geçip giymek için dolabında eşya ararken Amaya yanına gidip
. Yardımcı olayım mı ?Amayaya imrenerek bakan Sevgi
. Sanırsam değişimin vakti geldi .Dolaptan aldığı siyah kısa eteği sevgiye veren Amaya
. Bunun üzerine ne gideceğini biliyorum diye kendi dolabına koşar adım gitti .
Dolabından aldığı V yaka kolsuz borda renkli bluz'u alıp sevgiye veren Amaya İpek bluz'un sevginin üzerinde tiril tiril görünmesinden memnun olmuştu .
Harika görünüyorsun .Saçlarını tarayıp salık bırakan Sevgi Amaya'nın ısrarıyla hafif makyaj yaptı.
Kendini görmek için baktığı aynadaki yansıması karşısında nerdeyse küçük dilini yutacak olan Sevginin gözleri ışıldıyordu.
Sevgiyle Amaya'nın arasında Arkadaşlığın tohumu o an atılmış oldu .İki arkadaş nerdeyse geç kaldıkları derse yetişmek için koşar adım sınıfa girdiklerinde herkesin bakışları ikisinin üzerindeydi .
Sevgi Burak'ın yanına oturduğunda Amayada onlarla oturdu.
. Bu halinizde ne ?. Ne varmış halimizde ?
Burak bakışlarını masaya odaklayıp
. Ne yok ki ? Dedi kendi duyacağı şekilde.
Sınıfa giren son kişiler kızıl ölüm ekibinin üç üyesiydi .
Berra'nın bakışları Amaya'yı delip geçtikten sonra en ön sıraya oturdu .
Diğer ikisi onu takip edip onlarda ön masadaki yerlerini aldılar.. Bende kızıl ölüme katılmak istiyorum .
Diye bir anda söyleyen sevgi Burak'ın bakışlarına maruz kaldı.. Eminmisin ? Onların ne yaptıklarını biliyorsun .
. Eminim Burak şayet Kızıl ölüm timine girmezsem bu kasabadan ölene kadar çıkamayacağım .
Dış dünyayı görmeyi keşfetmeyi istiyorum tek idealim bu bunun için ne kadar çalışmam gerekirse umrumda değil.Sevginin kızıl ölüme katılma isteğine saygı duyan Amaya arkadaşının güçünün bunun için yeterli olup olmayacağı konusunda endişeye kapıldı.
Kendisi daha ne yapmak istediğine karar vermemişti .. O zaman bende Kızıl ölüme katılırım birinin seni koruması arkanı kollaması gerek diyen Burak oldukça samimiydi .
Amaya ikisinin arasında bir şeyler mi var diye düşünürken odaya gelen Müdire hanım'la daha önce kayıt için geldiğinde Amaya'nın müdürenin odasında gördüğü Profesör'de vardı .
Daha önce Amaya'nın görmediği biri erkek iki kadında Müdürenin yanındaydı.
Sınıfın kapısı kapanır kapanmaz tekrar açıldı içeriye giren kişiyi görünce şaşkınlıkla bakakalan Amaya bakışlarını Güle yönlendirdi .. Gül Akyol Annenin Akademideki en iyi arkadaşı .
Bakışlarını Gülden alamayan Amaya sevgiye
. Hayla en iyi arkadaşı . Derken Gül Amayaya gülümsüyordu .Müdire hanım boğazını temizleyip
. Herkes burda olduğuna göre bu seneki ders planında yapacağımız değişiklikleri bildiriyorum .
Kızıl ölüme katılmak isteyenler diğerlerinden ayrılacak .
Yarın öğle vaktine kadar mühletiniz var .
Kayıt olanlar katılmak istediklerini belirtiği esnada Akademimizdeki üç kızıl ölüm timiyle karşılaşacak .
Onları yenmenizi beklemiyorum isabetli bir kere vurmayı başaran yada gücüyle bir dakika onları yenilgiye uğratan kızıl ölüme girmeye hak kazanacak .
Kızıl ölüm ekibine katılanlar profesör Gül Akyol'dan zihin kontrolünü profesör Sinan deliciden element gücü kontrolünü Dağkan Alıcı'dan dövüş sanatlarını ve casusluk eğitimi alacak.
Diğerleri profesör Aygül paslı, dan element gücü kullanmayı .
profesör Yeliz Kanık 'tan normal hayat uyumu türlerle uyuşma derslerini .
Uğur Erkan ve Berra'dan da savunma dersi alacaklar .
Üç senelik Akademimizin yeni yıl dönemine hoşgeldiniz .
Akademimizin amacı sizleri doğru işlere yerleştirip hayatınızı kurmanızda yardımcı olmak .
Elementer olarak akademide profesör olabildiğiniz gibi konsilin içinde ayrıcalıklı olacak işlerde yer alıp insanlar içinde yaşayabilirsiniz .
Konsilde koruyucu olabildiğiniz gibi toplayıcı olma şansınız diğer cadılardan daha fazla .
Ayrıca konsilin içinde bu iki şey haricinde yer alabilirsiniz.
Konsilde dahil herkezden bağımsız olarak çalışan Kızıl ölümde yer alıp kimsenin sahip olmadığı ayrıcalıklara da sahip olabilirsiniz .
Derken Müdirenin gözleri Amaya'nın üzerindeydi.Sınıfın içinde bir kişi ayağa kalkıp kızıl ölüme katılma talebimi sunuyorum .
Dediğinde herkesin bakışı bir anda kızıl saçlı çocuğa çevrildi .Dağkan bir adım öne geçip
. İsteğin onaylandı fiziksel güç mü ? Yoksa elementin mi ?.Element.
Oturduğu yerden kalkan Uğur
. Davetini kabul ediyorum . Dediğinde Dağkan.Buraya gelip yeteneğini göster .
Profesörlerin hepsi yerlerine oturduğunda kalkanla çevrili bir alan oluşturuldu .
Kızıl saçlı çocuk alana girip element gücünü çağırdı dokunduğu kişiyi donduran güce sahip olan çocuğun karşısında uğurun hiç şansının olmadığını düşünen Amaya ilk defa yanılgıya düşmeyecekti .Kızıl saçlı çocuğun Uğuru dondurması için önce ona dokunması gerekiyordu ,
Bu oldukça kolay gözüksede öyle değildi fiziksel güç gerektiren durumun içindeydi .
Bir kez oldukça yaklaştığı an çocuk dizlerinin üzerine çöküp kafasını tutmaya başladı .
Karşılaşmanın kazananı belliydi .Dağkan
. Durun ! Çocuğa bakıp , söyle bakalım senin için Uğura meydan okuyup kızıl ölüm ekibine girmene sebep olacak eğitime katılmak için bir şans verecek kişi var mı ?Dağkan'ın söylediklerini herkes ilk defa duyuyordu .
Arkadaşın için meydan okuyabiliyorsun yani Sevgiye bakan Amaya ona bir şans verebileceğini öğrenince daha yeni tanıdığı bu kızı mutlu edebileceğini düşündü .Kızıl saçlı çocuk kimseyi kendi yerine koyamadığı için kızıl ölüme girme şansı puslu havanın içinde yok olup gitti .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Tür
FantasyLanet mi ? Lütuf mü ? Serisinin ikinci kitabı Perilerin olmadığı bir Dünyada seçilmiş peri prensesi Su'nun başka kimlikle var olma savaşı . Kendisi hakkında hiç bir şeyi bilmiyor daha doğrusu kimse bilmiyor. Elementçilerin cadıların avcıların v...