Από την στιγμή που είχα φύγει από το σπίτι του είχα έρθει εδώ σε μια παραλία που δύσκολα την έβρισκες.
Ήθελα να πάρω καθαρό αέρα ώστε να ηρεμήσω και να καθαρίσω το μυαλό μου.
Έκλεισα τα μάτια και ξάπλωσα κάτω στην άμμο αφήνοντας τα δάκρυα μου να κυλήσουν ελεύθερα.
Δεν μπορούσα να καταλάβω τι είχε συμβεί. Χθες το βράδυ κάναμε έρωτα και σήμερα μου συμπεριφερθηκε σαν σκουπίδι.
Ένιωσα κάποιον να περνάει από δίπλα μου τρέχοντας και να βουτάει στο νερό.
Άνοιξα τα μάτια μου και σηκώθηκα λίγο για να δω τι συμβαίνει.
Είδα έναν νεαρό άνδρα με το μαγιό του, τα γυαλιά και το σκουφάκι να κολυμπάει.
Έμεινα να τον κοιτάζω μαγεμένη. Κολυμπούσε σαν δελφίνι.
Τον είδα να κοιτάζει προς το μέρος μου και έχασα τα λόγια μου.
Βγαίνοντας από την θάλασσα πήγε και πήρε μια πετσέτα που βρισκόταν στο πάτωμα και ξεκίνησε να σκουπιζεται.
Τα μάτια μου έμειναν να κοιτάζουν ένα συγκέντρωνε σημείο.
Την νεράιδα.
Σηκώθηκα αμέσως και τον πλησίασα με αργά και σταθερά βήματα.
Ακούμπησα με τα δάχτυλα μου το τατουάζ του μαγεμένη.
Ήμουν ερωτευμένη με αυτό το τατουάζ.
Ακούμπησα απαλά τα χείλη μου.
Έκλεισα τα μάτια μου όταν τον ένιωσα να περνά τα χέρια του γύρω από το σώμα μου και να με βάζει στην αγκαλιά του.
Ακούμπησε τα χείλη του στα μαλλιά μου σε ένα γλυκό φιλί.
"Εσύ δεν είσαι σαν τον άλλον"
Μου ξέφυγε και τον ένιωσα να με σφίγγει περισσότερο στην αγκαλιά του.
Η μυρωδιά του τόσο ωραία αλλά και τόσο γνώριμη.
"Εγώ από που σε ξέρω;" τον ρώτησα αλλά κλασικά απάντηση δεν πήρα. "Αυτό που κάνεις δεν είναι ωραίο εγώ να μιλάω εσύ να κάθεσαι σαν τον ψυχακια, δεν είναι σωστό" συνέχισα και ένιωσα ένα πόνο στο αριστερό πωπο μου.
Πως είχε τολμήσει να με ακουμπήσει σε αυτό το σημείο.
Πήγα να μιλήσω αλλά τα χείλη του με διέκοψαν.
Τα μάτια μου γουρλωσαν όταν ένιωσα την γλώσσα του να μπαίνει μέσα στο στόμα μου.
Έκλεισα τα μάτια μου και άφησα τον εαυτό μου ελεύθερο.
Το φιλί μας ήταν πολύ παθιασμένο μια άγριο και πολύ γνώριμο.
"Αν δεν ήμουν τσακωμενη με τον ψυχακια θα ορκιζομουν πως είσαι εσύ" του είπα όταν διακόψαμε το φιλί μας. "Αυτός θα είναι τώρα στο σπίτι και θα με κράζει στον συγκάτοικο του" συνέχισα. "Αλλά εμείς μπορούμε να συνεχίσουμε το φιλί μας.
Επιτέθηκα στα χείλη του άγρια. Πηδηξα πάνω του τυλίγοντας τα πόδια μου γύρω του.
Μας ξάπλωσε κάτω στην άμμο ενώ ακόμα φιλιομασταν.
Ξεκίνησε να χαϊδεύει τα μπούτια μου και σιγά σιγά να ανεβαίνει προς τα πάνω αλλά τον σταμάτησα.
"Αν μου θυμίζει το φιλί σου τον ψυχακια φαντάσου το σεξ μαζί σου... Να μου λείπει γιατί έχω άσχημη εμπειρία και είναι πρόσφατο γεγονός αυτό"
Τον έσπρωξα από πάνω και σηκώθηκα σκουπιζοντας την άμμο από πάνω μου.
Φτηνά την γλίτωσα και δεν είχα άλλο ένα deja vu.
Τον είδα τι τον είδα αφού δεν φαινόταν κάτι μιας και ήταν καλυμμένο το πρόσωπο του αλλά μπορούσα να καταλάβω πως ήταν θυμωμένος με την αντίδραση μου.
Μου γύρισε την πλάτη και ξεκίνησε να φεύγει.
"Εϊ που πας;" τον ρώτησα αλλά απάντηση δεν πήρα. "Κωλοψυχακια"
Τον είδα να υψωνει το μεσαίο του δάχτυλο.
Ο γελοίος.
"Εϊ αγνωστε" του είπα και τον είδα να γυρίζει.
Πήρα μια πέτρα και του την έριξα στο κεφάλι και αμέσως έτρεξα για να φύγω να γλιτώσω. Αν με έπιανε θα με σαπιζε στο ξύλο.
Κάπου έπρεπε όμως να ξεσπάσω τα νεύρα που είχα από τον ψυχακια.
Ένα μήνυμα ήρθε στο κινητό μου και ήξερα από ποιον.
Άμα σε πιάσω στα χέρια μου την έχεις γαμησει.
Άφησα ένα γελάκι να μου ξεφύγει.
Επιτέλους μπορούσα να αναπνεύσω καθαρά.
Story by ~ ntani_ela
KAMU SEDANG MEMBACA
Don't Blame Me
Romansa"Ότι και να κάνεις από εμένα δεν γλιτώνεις μικρή νεράιδα" μου είπε πονηρά χαϊδεύοντας το πιγούνι μου. "Αυτό το λες εσύ γιατί εγώ λέω άλλο" του απάντησα με θάρρος και τον είδα να χαμογελάσει. "Καλώς ήρθες νεράιδα στην καινούρια γειτονιά" μου είπε κλ...