Burak ayakta zar zor duruyordu arkadaşlarının yanına geldiğinde Amayaya bakıp
. Göründüğün gibi değilsin dimi küçük hanım .
Derken takdir dolu bakışlarını ona yöneltti .
Dağkan'ın emriyle istemese bile mecburen şifa haneye götürülen Burak'ın ayağı üç kaburgası çenesi kırılmıştı .. İkinci meydan okuma Sevgi Han ortaya gel .
Sevgi Amayaya bakıp Dağkan'ın dediği gibi ortaya çıktığında
. Elementimi kullanmak istiyorum.
Berra gülerek ortaya çıktı.İlk saldırı bu sefer kızıl ölümden geldi Berra'nın saldığı güç devasa siyah sise dönüşüp Sevgiye saldırınca Sevgi kendi gücünü kullandı .
Başlarda etkili gibi görünsede siyah sis Sevgiyi boğarcasına kaplayınca dikkatini kaybetti.
Berra Amaya'nın yüzüne bakıp siyah sisi halat halinde şekillendirerek Sevgiyi boğmaya kalkıştı.
Sevginin rengi morarınca ,. Onu öldürecekmisin ? Diye Bağıran Amaya'nın peşine Dağkan,
. Buna müsade etmem diyen Sinan'ın sözünden sonra. Berra bırak ! Dağkanı dinlemeyen Berraya Gül zihinsel saldırı yapınca Berra Sevgiyi bırakmak zorunda kaldı .
Ortam gerilmişti biran önce bitsin isteyen Dağkan sevgiye , yenildin senin için meydan okuyacak biri var mı ?
Sevginin mosmor olan yüzü yavaş yavaş kendine gelmeye başlamıştı .
Kimseden ses çıkmıyordu Mete dahi gördüğü şeyden korkmuştu .
Sevgide bir şey demeyince Dağkan , Sevgi Han talebiniz.. Ben, sevginin adına meydan okuyorum .
Diyen Amaya'nın sesi ortamda bomba etkisi oluşturmuştu.
Gül gözlerini açıp ne yapıyorsun der gibi bakarken Sevgi dün tanıdığı kızın onun için yaptığı şey için duygulandı .
O an ne olursa olsun ucunda ölüm bile olsa Amaya'yı asla bırakmama kararını aldı.Amaya ortaya geçtiğinde Dağkan'ın gri gözleri Amaya'nın kehribar renkli gözleriyle buluştu.
Berra Amaya'nın gelişinden memnundu .. Senin akibetinde arkadaşının gibi olacak.
. Fiziksel gücü tercih ediyorum .
Berra hazırlanırken Dağkan
. Berra yerine geç başkası yüzleşecek .. Hayır ! Benim rakibim o .
. Berra yaptığın şeyden sonra buna izin veremem .
. Tüm sorumluluk bana ait .
Amaya'nın sözüyle Dağkan derin soluk alıp verdi .. Madem isteğin bu dediğin gibi olsun tek vuruş geçerli değil ilk kanı akıtan kazanır.
Dağkan meydan okumayı yükseltmişti Amaya'nın umrunda değildi gözlerinin önünde masum birini nerdeyse öldürmeye çalışması bardağı taşıran son damla oldu.. O nazik canını acıtacağım için kusura bakma !
Berra'nın kahkahası ortamdaki tek sesti .
Amaya onun aksine sakindi sessizce gelecek ilk hamleyi beklemeye başladı .
Neyseki bunun için fazla beklemesine gerek kalmadı .İlk hamle Berradan geldi ilk yumruğu hedefini bulunca çok daha fazla keyiflendi .
İkinci yumruğu boşa çıkartan Amaya şimdilik geri planda kalmayı yeğliyordu.
Berra'nın yumrukları oldukça sıkıydı sağ ayağıyla istediği gibi darbeler savurabiliyordu.Amaya düşünmeyi bırakıp tüm hakimiyeti Vücuduna bıraktı.
Vücudu nasıl durması nasıl saldırması gerektiğini çok iyi biliyordu.Karşılıklı yumruklar tekmeler havada uçuştu.
Amaya Berranın midesine indirdiği tekmeyle Berra iki büklüm oldu.
Canının acıması onu daha da hırslandırıp daha vahşi saldırmaya başladı .
İzleyenlerin soluksuz seyrettikleri müsabaka izleyicilerden birinin nerden bulduğu belli olmayan kılıcı Berra ya atıp,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Tür
FantasiLanet mi ? Lütuf mü ? Serisinin ikinci kitabı Perilerin olmadığı bir Dünyada seçilmiş peri prensesi Su'nun başka kimlikle var olma savaşı . Kendisi hakkında hiç bir şeyi bilmiyor daha doğrusu kimse bilmiyor. Elementçilerin cadıların avcıların v...