Leżałem na plaży, gdy nagle uświadomiłem sobie że faktycznie to robię. Szybko wstałem, otrzepałem się z piasku i rozejrzałem się.
Wokół mnie stało 15 osób. Nie wiedziałem co się dzieje.
-Gdzie my jesteśmy?- Spytałem.
-Nie wiadomo, głupku!- Odpowiedziała jakaś dziewczynka. Wyglądała na 9 lat. Ale z tego co wiem, nie dopuściliby jej do tej szkoły, gdyby miała 9 lat. To w końcu liceum. Musiała mieć 16 lat.
Nie wiem dlaczego, centymetrów wzrostu miała około 140. Dlaczego była taka niska? Mała, ale pyskata.
Już mnie denerwowała ta dziewczynka. Musiałem coś jej odpowiedzieć.
-Czemu już się drzesz? Ledwo co się spytałem a ty już krzyczysz. Opanuj się, możemy zamknąć Cię w szafie, jak nadal tak będziesz robiła.-
-Nie zamkniecie mnie, nie ma tu szafy IDIOTO!-
-Ehh, wrzucimy Cię do morza, a teraz się zamknij. Chce się dowiedzieć, czy ktoś wie co tu się dzieje.- Powiedziałem.
-To co, wiecie?- Spytałem.
-Niestety nie wiemy... A-ale... Jak coś się komuś stanie... T-to.. mogę wyleczyć... Jestem pielęgniarką!...- Powiedziała jakaś dziwna dziewczyna.
-Jestem Mikan Tsamiki- Powiedziała ta walnięta dziewczyna.
Czemu ona się tak jąka? BOŻE! Jak mnie to irytuje. Ledwo ją poznałem.
-P-pewnie teraz w-wszyscy... Myślicie... Ż-że... jestem dziwna!...- Powiedziała znowu swoim wkurzającym głosem.
SKĄD ONA TO WIE?!
Zachowuje się jak dziecko. Jest mega pick me.
-Ehh. No dobrze, a Ty może wiesz?- Podszedłem do jakiegoś chłopaka.
-Nie wiem. Jestem ostatecznym liderem, ale niestety nie mam pojęcia.-
-Jestem Byakuya Twogami-
-NIE ODZYWAJ SIĘ GRUBASIE!- Powiedziała znowu ta niska dziewczynka.
-MÓWIŁEM CI COŚ? ZAMKNIJ SIĘ !- Krzyknąłem.
Poszedłem dalej, do jakiejś dziewczyny z krótkimi włosami, do ramion. Gdy podszedłem bliżej zobaczyłem, że ona śpi. NA STOJĄCO...
-Hej... Wszystko w porządku?- Spytałem.
Nic nie odpowiedziała.
-HALO! Ty w ogóle żyjesz?!- Krzyknąłem
-AAAAA!!- Krzyknęła dziewczyna.
-Żyję, żyję.. Grałam, i zasnęłam.- Odpowiedziała.
-No dobrze. Wiesz co tu się stało?- Spytałem.
-Nie mam pojęcia nawet kim są te osoby i.. Ty.- Powiedziała.
Opowiedziałem jej wszystko co się stało.
-Dobra, nieważne. Jestem Chiaki Nanaki. A ty?- Powiedziała dziewczyna.
-Ja jestem Hajime Hinata.-
Miałam nadzieję że chociaż ktoś będzie wiedział co tu się dzieje. Ja sam nie
wiedziałem.
-Przedstawmy się wszyscy.- Zaproponowała jakaś dziewczyna, z długimi blond włosami.
-Ja jestem Sonia Neverland. A wy?-
-Jestem Peko Pekoyawa.- Powiedziała jakaś dziewczyna z szarymi włosami.
-Jestem Hiyoko Saionje.- Powiedziała ta okropna mała dziewczyna.