¹

6 6 2
                                    

"Oyandın?"

"Hm" dedim çarpayıda dik vəziyyətə gələndə

Gəlib çarpayıya oturanda başımı çiyninə qoydum.Altında ağ dəsmal bağlamışdı. Saçları nəmliydi.Mən yatanda çimibmiş

"Axşam saat 7 kimi sərgi var.Birliktə gedək?"

"Bu gün olmaz"

"Niyə? Çox gözəl heykəllər var imiş.Həm sən sevirsən"

"İşim var"

"Hər dəfə işin olur.Sevgilin üçün ayırmağa vaxtın yoxdu?"

"Vacibdi.Başqa vaxt gedərik"

Gözümü süzdürüb yenidən çarpayıya uzandım.Birliktə vaxt keçirməyi çox istəyirəm ancaq o mənlə vaxt keçirmək istəyirmi bilinmir.

Ayağa qalxıb şkafa tərəf gedəndə onu izləyirdim.Yenə tez gedəcəkdi.Mənimlə olanda daraldığını fikirləşirəm.Məndən bezib kimi.

Paltarlarını bir-bir çıxarıb geyinməyə başlayanda bədənimi çevirib pəncərəyə baxdım.Mart aylarında olduğumuz üçün günəş çıxmış kimi bir şey idi.Ondan sonra bəlkə məndə şəhərə çıxaram.Belə gözəl havada evdə oturmaq heç mənlik deyil.Bəlkə dostlarımla görüşüb biraz söhbət edərdik.Quşların səsi gələndə üzümü turşutdum.Çox insan sevə bilərdi ancaq mənim heç xoşum gəlmir.Səsləri başımı ağrıdır.Eyni zamanda günəşdə pəncərədən içəri ayaq biləyimin üstünə düşüb yandırırdı.Dayana bilmədiyimi görəndə çarpayıda oturuq vəziyyətə keçdim.Oda mənə baxmışdı anlıq

"Mən çıxdım"

"Oldu.Öptüm"

Qapının səsini eşidəndə məndə ayağa qalxdım.İlk hamama girəcəktim.Sonra da hazırlanıb şəhərə çıxacam.Hamamın qapısını açıb içəri girdim.Bağlamağa ehtiyac yox idi.Hamamda biraz qaldıqdan sonra nəfəsim çatmır.Gözlərim qararır.Ona görə də qapını bağlamayıb olduqca tez çıxmağa çalışıram.

Suyu açıb isinməyini gözləyən də dünən axşam təmizlənmədən yattığımızı xatırlamışdım.Dünən axşam bir anlıq yadıma düşəndə isə aynanın qarşısına keçdim.Bədənimdə izlər var idi ancaq çoxda  görünən yerlərdə deyildi.Boynumdada çox yox idi.Ancaq biraz qapalı geyinsəm daha yaxşı olar.

Özümü suyun altına atanda rahatladığımı hiss edirdim.Gözlərimi bağlayıb suyun hər tərəfimə yayılmağını gözləyirdim.Biraz sonra gözümü açıb şampunu əlimə aldım.Vaxt itirməməliyəm.

20-25 dəqiqə sonra çıxanda ilk telefonumu axtardım.Seungmin'ə xəbər verib görüşmək istəyirdim.Normalda çarpayının yanında olardı.Biraz axtarışdan sonra şkafın yanındaki balaca stuldaki telefonumu gördüm.Stulun yanına gedib telefonumu açdım.Seungmin'dən başqa heçkimdən mesaj yox idi.

Seung
Noldu
Ayrılmadın
23:34
Bilirdim osda
O qədərdə ağlamışdın
Çox safsane
Sənə dəyər verməyən biri üçün ağlayıb sonrada ona istədiyini verirsən
01:07

Yazdığı mesajlara cavab verəsi deyildim.Görüşəndədə yenə eyni şeiri oxuyacaqdı onsuz.

Siz
Sənə konum atacam
Gələrsən ora görüşək
Ordanda gəzməyə gedərik

Seung
Olsun amma bilirsən danışacağıq bunları

Siz
📍Konum

Telefonu çarpayının üstünə atıb şkafa tərəf getdim.Normal günlük paltarlarımdan geyinəcəkdim.Baggy jeans oversize T-shirt cart curt.Paltarlarımı götürəndə onun tərəfi gözümə ilişdi.Mənim evimə çox gəldiyi üçün onun da paltarları var idi.Vaxt itirməmək üçün şkafın qapısını bağlayıb geyinməyə başladım

Hazır olanda Çıxdığımı deyib ayaqqabılarımı geyinməyə başladım.Və oda hər dəfəki 'neçəyə?' zarafatını eləmişdi.Ayaqqabılarımı geyinim taksi çağırdım.Bir neçə dəqiqə sonra taksi gələndə telefonumu bağlayıb taksiyə əyləşdim.Kafeyə çatanda içəri girdim.Normalda Seungmin məndən əvvəl çatardı amma yox idi.

Harası olduğu fərq eləmədən bir yerə oturdum.Oturduğum kimi yanıma gələn ofisiant mənə menyuyu verəndə bir nəfəri gözlədiyimi deyib uzaqlaşdırmışdım.

Çox gözlədiyimi fikirləşib tam yazanda qarşımdaki stulu çəkib oturan Seungminə baxdım.

"Niyə bu qədər tez gəlmisiniz? Birazda gözləyə bilərdim"

"Söhbəti fırlatma.Noldu ayrılmadın helə?"

"Of Seungmin bildikda.Ən mama sənsən oldu."

"O şerro Hyunjin səni hər dəfə belə edir.Ayrılmasan mən öldürəcəm onu"

-
Burda bitirdim
Minho sanirdimiz heləə😘😘

Optumm


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 04 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Toxic | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin