Ráno, když jsem se probudila, ležela vedle mě moje sestra Natasha. Její přítomnost mě vždy uklidňovala, a tak jsem se chvíli jen tiše dívala, jak spí. Její tvář byla klidná a bezstarostná, což bylo něco, co jsem u ní často neviděla. Nechtěla jsem ji budit, a tak jsem se opatrně zvedla z postele a zamířila do koupelny. Teplá sprcha mi pomohla se probrat a připravit se na náročný den.Oblékla jsem si svůj černý oblek agentky S.H.I.E.L.D.u a rychle se vydala na základnu. Byla jsem u S.H.I.E.L.D.u nová a dnešek měl být jedním z mých nejtěžších dnů – výslech Lokiho, božského podvodníka, kterého jsem již jednou potkala, byl ze mě docela na nervy, proto jsem se těšila, až ho pořádně potrápím a zjistím, co plánuje dál.
Když jsem dorazila na základnu, uviděla jsem, že Fury už je u Lokiho. Stál před jeho skleněnou celou a tvářil se přísně. "Aby bylo mezi námi jasno," začal Fury a jeho hlas byl pevný a autoritativní, "pokud chcete utéct, stačí jen škrábnout to sklo." Pak stiskl tlačítko a v podlaze cely se otevřela díra. "A čeká vás devítikilometrový pád v ocelové pasti. Je to snadný princip," dodal s chladným úsměvem.
Loki se jen zasmál. Jeho smích byl chladný a výsměšný. "Je to impozantní cela, ale asi jste ji nepostavili pro mě," prohlásil s arogantním úsměvem.
Furyho oči se zúžily. "Byla určena pro někoho mnohem silnějšího než jste vy," odpověděl pevným hlasem.Bylo to teprve začátek dne a už teď jsem cítila, že to bude dlouhý a náročný den. Ale v té chvíli jsem byla připravena čelit čemukoliv, co mě čeká, jsem totiž Maria Romanovová a ta zvládne vše.
Toto je jen kraťoulinký díl, ale můžete se těšit na další již brzy.
LIL_KRISTY
ČTEŠ
Ona je tvoje sestra?
FanfictionMladá Maria Bellová je nadějná právnička. Má své tajemství a nehodlá je jen tak někomu říct. Zjistí Avengers kdo je její sestra a dozví se její příběh? #1 hulk #1 asgard #1 fury #1 capitanamerica #1 mari