[35]

23 11 33
                                    

( Alisa Yaman )

Herkes birilerini görmeye gitmişti ve bende mirzanin yanına girmiştim odaya girdiğimde boş boş tavana bakıyordu.

"Mirza.."dedim mirzanin bakışları bana döndü."Gülüm.."

Yanına gittim ve hafifçe sarıldım. Eli belimi kavradı."korktu mu yoksa benim gülüm.."dedi ve eliyle yüzümü okşadı."Çok korktuk.."

"Korktuk? Haa inci falan.."

"Hayır.."

"Kim o zaman gülüm?"dedi mirza kaşlarını çatarak.

"Küçücük birşey.."

"Ne işte gülüm?"

"Mirza.."

"Gülüm kötü birşey mi oldu?"

"Hayır..tam tersi güzel bişey.."

"Ne peki?"

"Mirza..ben hamileyim.."dediğim an mirzanin gözleri şaşkınlıkla kocaman açıldı."Baba mi oluyorum?"dedi inanamayan bir sesle.

"Evet!"

"Ee hani?"

"Ne hani mirza?"

"Çoçuk nerde birşey mi oldu?"

"Mirza çoçuk karnımda."

"Çoçuğumu yedin?!"deyince kahkaha atmaya başladım.

"Mirza sakinleş! Kafan iyice gitti!"

"Baba oluyorum lan!"deyip bana sıkıca sarıldı mirza sonra anlımdan burnumun ucundan ve dudağımdan öptü.

"Mirza! Çok heycanlıyım ben şimdiden!"bana yanında hafifçe yer açtığında yanına uzandım ve."Gülüm..heycanlan daha tatlı oluyorsun.."

"Yaa.."

...

( İnci Yaman )

"Ya ye işte şunu yiğit!"dedim. Yiğit aç olmadığını söylüyor ve yemek yemiyordu. Sırtını rahat bir tavırla sandalyeye yasladı. Dizine hafifçe vurdu"otur" dediğinde şaşkınlıkla yutkundum."Ne?"dedim.

"İnci gözlüm..otur"dediğinde bir süre bakıştık, oturmam için dizine bir kez daha vurdu sonra yavaşça yanına geldim."Yaran var.."dediğim an kolumdan yakalayıp beni kucağına oturttu."Yaram karnımda inci gözlüm"

Ellerimi ensesinde birleştirdim."fazla yakışıklısın sen..evlenirsek evden çıkarmam."

"Seninim inci gözlüm.."dedi yiğit ve bir eliyle sıkıca belimi kavrarken diğer eliylede bacağımı kavradı.

"Hele bi başkasına bak..oyarım gözlerini"deyip omzuna hafifçe vurdum. Beni daha çok kendine bastırdı ve."senden başkasına bakarsam çıkar bu gözleri inci gözlüm"dediğinde gülümseyip dudaklarımı dudaklarına bastırdım.

"İnci gözlüm.."dedi ve alınlarımızı birbirine yasladık. Eli bacağımda gezerken benim ellerimde ensesinde geziniyordu."hıı..?"

"Sana öyle aşığım ki..anlatamam..sözler yetmez. O derece aşığım, çoçukkende aşıktım hala aşığım inci gözlüm..hiç değişmedi değişmeyecekte sana olan hislerim"diyerek dudaklarını bir kez daha dudaklarıma bastırdı."Seni sevmiyorum..Aşık değilim..neden biliyor musun inci, sen benim nefesimsin..nefes almadan yaşayabilir mi insan?"diye sordu.

"Yaşayamaz.."dediğimde gülümsedi ve."İşte sende benim nefesimsin.."deyip dudaklarını bu sefer omzuma bastırdı ardından yavaş yavaş boynuma ilerledi..

Tam o an birşeyin 'çıt' sesiyle yiğit beni kucaklayıp ayağa kalktı ve sandalye kırıldı, yiğit yüzünü buruşturup."buranın eşyaları hiç sağlam değil. Alazda birşeyler kırmış galiba yağmur demişti."dediğinde kaşlarım çatıldı ve."Nasıl kırdı ki?" dedim.

"Gitmiştir atlamıştır birşeyin üstüne kırmıştır ne yapacak!"deyip ayağıyka sandalyeyi ittiğinde içeri eslem girdi."Abim..yemek getirdimde..Seni mirza abiye söylicem!"deyip kahkaha atarak yiğitin kucağındaki beni işaret ettiğinde yiğitin kucağından indim ve."Yemedi yemek inatçı, aç değilmiş." Diye söylendiğimde eslemde odaya girdi sonra kırılan sandalyeye bakıp."burdada herşey kırılıyor.."diye mırıldandı.

...

( Yağmur Aktaş )

Erkekler yine sohbet ederken bir anda odaya girdim."Aç misiniz?"deyip elimdeki tepsideki yemekleri gösterdim. Evren konuşmadan."Sen hep açsın onu biliyoruz hayatım"diyip mania ve abime döndüm."Yenge yani açız ya.."dedi mania, abimse."Ee oğlum senin yüzünden! İn bi kantinden yemek al dedik yok üşeniyorum dedin! Öyle aç kalırsın!"diye homurdandı.

"Tamam kavga etmeyin!"deyip masaya yemekleri bıraktım."Alında zıkkımlanın ben Aylinin yanına gideceğim birşey diyecekmiş."dedim.

"Birşeyi mi var aylinin?"diye sordu ateş.

"Bilmiyorum valla biraz konuşacağız sonra anlatırım"diyerek kapıya yönrldim."haber et unutma!"dedi abim.

"Unutmam abi."deyip odadan çıktım.

~ HELLÜ UFOCUKLARIIİĞM!👽🤍~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


~ HELLÜ UFOCUKLARIIİĞM!👽🤍~

~ Bu bölüm biraz kısa oldu biliyoruumm! ~

~ Bu kitabın yavaş yavaş sonlarına yaklaştığımızı düşünüyorum..yağmurda evlenince toptan kitap sona erecek aslında..bu içimi burksada gerçekten bitirmeliyiz bu kitabıda..~

~ Neyseeğ hepinizi çook seviyorum ufocuklaruum bir sonraki bölümde görüşmek üzere! ~

~ ☆ Yıldızaa basss ☆ ~

bilinmeyen numaraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin