11

51 3 0
                                    

Přišel čas na další výslech.
Potichu jsem se vplížila do místnosti, kde byl Loki uvězněn. Tentokrát jsem se rozhodla použít jinou taktiku. Sedla jsem si na schody a chvíli pozorovala jeho záda. Po chvíli jsem si záměrně hlasitě zívla, abych mu dala najevo svou přítomnost.

Loki se pomalu otočil a sarkasticky se usmál. "Opravdu zajímavý způsob, jak oznámit svou přítomnost. Midgarďané jsou vždy tak okouzlující."

Usmála jsem se. "Ráda překvapuji, Loki."

Loki se lehce naklonil dopředu a opřel si bradu o ruce. "Takže, co tě přivádí dnes? Opět nějaký pokus dostat ze mě informace?"

"Přesně tak," odpověděla jsem klidně. "Ale možná tentokrát místo výslechu bychom mohli prostě vést rozhovor."
"Rozhovor?" Loki zvedl obočí. "O čem bys chtěla mluvit?"
"O tobě," řekla jsem jednoduše. "O tvém životě. Co tě vedlo sem?"

Loki se na chvíli zamyslel, než odpověděl. "Víš, vždy jsem byl ve stínu mého bratra. Thor byl ten oblíbený, ten, kdo měl zdědit trůn. Já jsem byl jen doplněk, nástroj v rukou našeho otce."

"A co tě vedlo k tomu, abys šel proti své rodině?" zeptala jsem se jemně.

Lokiho oči se zaleskly hněvem. "Zjistil jsem, že jsem byl adoptovaný!!. Že jsem Laufeyho syn, nepřítel Asgardu. Celý můj život byl lež."

"To muselo být těžké," odpověděla jsem. "Ale proč zrovna Bruce Banner? Proč Hulka?"

Loki se zamračil a chvíli mlčel. Pak se usmál. "Bruce Banner je zajímavý. Jeho vnitřní boj, jeho síla, jeho nestabilita. Je klíčem k vašemu týmu. Pokud ho získám, získám kontrolu nad vaší nejmocnější zbraní."

Usmála jsem se. "Děkuji za upřímnost, Loki. To je velmi zajímavá informace."
Loki si uvědomil, že prozradil více, než chtěl, a jeho úsměv zmizel. "To jsem ti nechtěl říct."
"Možná jsi to chtěl říct," odpověděla jsem. "Možná v tobě stále zůstává něco, co chce být pochopeno a uznáno."

Loki se odvrátil a mlčel. Bylo jasné, že naše konverzace ho zasáhla. Opustila jsem místnost s pocitem, že jsem se dostala blíže k pravé podstatě Lokiho.

Když jsem se vrátila, sdělila jsem jim, co jsem se dozvěděla. "Loki má zájem o Bruce Bannera. Vidí v něm klíč k našemu týmu."

"To není dobré," řekl Tony zamyšleně. "Musíme Bruce chránit. Pokud se Loki dostane k Hulku, budeme mít velký problém."

"Budeme muset být opatrní," odpověděla jsem. "Ale zároveň musíme pokračovat v tom, co děláme. Loki je chytrý, ale teď máme náskok."

Byl už večer a já byla z celého dne naprosto zdevastovaná. Ani s Nat jsem nemluvila o našem sesterství, nebyl na to čas. Naštěstí ještě nikomu nic neřekla, já byla ráda, chtěla jsem aby se to dozvěděli od nás obou. Ale teď není vhodná chvíle ještě.

Zítra mám v plánu jít Lokiho ještě jednou navštívit, docela s nim souzním, také jsem nebyla úplně chtěná nikdy, vždy se všichni zajímali o druhé. V rudé komnatě to byla Nat, v Hydře to byli ostatní třeba Bucky, a dnes to není jiné, ale nemůžu být sobecká. 

Loki mi přijde zvláštní, ale zajímaví.

Další díl za námi, doufám ze se líbí, a že vás nenudím. Hezké čtení. LIL_KRISTY

Ona je tvoje sestra?Kde žijí příběhy. Začni objevovat