Ma asez langa mama pe scaunele de asteptare.
- Esti ok? O intreb uitandu-ma bland la ea.
- Eu da. Tu cum esti? Allison ce face? Se uita la mine cu o privire calduroasa de mama. Imi lipsea asta
- Se simte mai bine acum, dupa calmantul ala. Ma uit catre usa ei apoi la mama.
- Tu chiar o iubesti, nu? Se uita la mine zambind dragastos
Ridic capul din pamant uitandu-ma catre ea.- Altfel nu ma aflam aici. Rad usor privind-o.
Isi pune mana peste a mea apoi ma trage la pieptul ei dandu-mi o imbratisare lunga si calduroasa. Mi-a fost tare dor de ea. De vocea ei, de imbratisarile ei.
- Mama, eu zic sa mergi acasa sa te odihnesti. A fost o zi grea. Voi ramane eu aici.
- Nu,nu te las singur aici.
- Mama, voi fi bine, du-te !
Se ridica de pe scaun si vine spre mine dandu-mi o imbratisare si sarutandu-mi fruntea.-Sa ai grija. Adauga inainte sa plece. Dau din cap aprobator si o privesc in timp ce se indeparta catre iesire.
Imi razm capul de perete, lasandu-ma pe spate. Privesc tavanul oftand. Imi faceam mii de scenete si planuri in cap, pana cand somnul pune stapanire pe mine si inchid ochii pentru cateva secunde.
****
Sunt trezit de zgomotul si forfota de pe holul spitalului. Ma uit la ceasul de perete si observ ca e aproape 12. Cand am dormit atat? Imi frec ochii cu dosul palmelor ridicandu-ma in picioare. Ma intind scurt si pornesc catre camera unde era Allison. Bat usor la usa. Tresar la auzul unui "da" din spatele ei. Apas clanta, deschizand usa la perete pasind inaintru.
PERSPECTIVA ALLISON.
Aud niste pasi apropiindu-se de patul meu. Imi intorc putin capul si observ ca e Justin. Un zambet larga imi apare pe fata . Cred ca era cel mai simplu si sincer zambet pe care l-am schitat vreodata. Se aseaza pe marginea patului meu, zambindu-mi inapoi.
- Hei, cum te simti? Imi apuca mana punand-o intr-a lui.
- Acum... mult mai bine. Ii spun zambind.
Imi zambeste bland si calduros. Se apropie de mine sarutandu-mi delicat frunta. . Isi aseza mana pe obrazul meu, mangaindu-mi fata cu degetul mare. Imi duc capul dupa mana lui si ii saruta usor dosul palmii. Se apleaca deasupra mea si isi framanta buzele de ale mele . Chiar aveam nevoie de asta, gandesc. Se indepartez usor si se ridica in picioare.
- Vrei ceva de mancare? Spune uitandu-se spre usa, apoi spre mine.
- Da, sunt lihnita. Imi pun mana din instinct pe abdomen.
- Ma intorc repede. Spune Justin si iese pe usa.
*
In scurt timp se intoarce cu un sandwich o banana si cu un iaurt organic. Ia tava de pe masa si aseaza mancarea acolo apoi o aduce langa patul meu. Ma ajuta sa ma ridic in sezuta si imi asez tava la mine in poala. Iau banana si o decojesc. Musc din ea uitandu-ma in jur.
Il observ pe Justin uitandu-se la mine insistent muscandu-si subtil buza.- Ce-i? Spun si mai iau o gura din banana.
- Nimic, doar ca... nimic. Nu conteaza. Rade usor
- Doar ca,ce? Stii ca sunt curioasa. Ridic o spranceana. Inghite in sec si rade.
CITEȘTI
Dark
Fanfiction❝ - Alli, ia casca mea. ❞ ❝ - De ce? ❞ ❝ - Doar, ia-o ! ❞ ❝ - Spune-mi ca ma iubesti !❞ ❝- Justin, ce ai de gand?❞ ❝- Spune-o ! ❞ ❝ - Justin, te iubesc enorm ! ❞ ... All Rights Reserved✔ [+18, contine limbaj necenzurat. ] by biebs_mtfq