-Sae Itoshi headcanon
F.reader-Sae soğuktur, kimseye güvenmez kendine ördüğü duvarları aştığında belli etmesede senin için canını bile verir. Güvenini kazandığınızda gerisi önemli değil.
-Genelde neredeyse bütün vaktini antrenmanlara ayırırken sen onun hayatına girdiğinde hayatı tamamen düzene oturdu, rastgele saatlerde çıkıp antrenman yapmak, sadece acıktığında ufak atıştırmalıklar gibi şeyler sen varken yok oldu. Evet onun hayatı düzende gibi gözükebilir ama aynı zamanda değil'de.
-Çoğu zaman değil ama senin için bazenleri antrenmanları ekiyor, evet onun için bu antrenmanlar önemli olmasına rağmen.
-PDA düşkünü gibi gözükmesede, size o kadar alıştı ki, siz olmadığınızda içten içe sizin bedeninizi yanında istiyor.
-O birşeylerle uğraşırken, ona arkadan sarıldığınızda içinde kelebekler uçuşuyor ama kesinlikle belli etmeyecek.
-Sae, sizin onu önemsediğinizi fark ettiği anlarda öylece durduğu yerde kalakalıyor ve yüzünüzü izliyor, ufak bi gülümsemeyle dudaklarınıza küçük bi' öpücük konduruyor.
-Takma isim pek fazla kullanmaz kullanırsa sadece bebeğim ve ya sevgilim diyecektir.
-Yıl dönümünüzde, bir resterontı kapattırdı, ayrıca bütün gününü sizinle geçirirken kelebekli bir kolye hediye etti, çıkarmanı istediğini sanmıyorum...
-Duygularını belli etmeyecektir ama açık sözlüdür, herhangi bir güvensizlikte (kişisel veya ilişki durumu) her zaman yanında olacağını söyler.
-Fazla kavga edeceğinizi sanmıyorum, kesinlikle çok nadir ve bu kavgaların konusu yüksek ihtimalle fazla antrenman olurdu.
-Rin'in konusunu açacağını sanmıyorum ama U20 ve BlueLock maçına gideceğini söylediği zaman Rin'den de bahsetti, tanışmak istersen seni hiçbir şekilde kırmaz, Rin'le iyi anlaşmayı becerirsen cidden mutlu olur. O Rin'i tabi ki hâlâ çok seviyor. Önem verdiği nadir kişilerde 1.sırada Rin geliyor.
- Yüksek ihtimalle İspanya'da birlikte yaşarsınız, bu konudan oldukça memnun.
-Senin hakkında hiç birşeyi unutmuyor, ciddiyim en küçük ayrıntısına kadar hatırlıyor, favori kahvenden en sevdiğin eşyana kadar.
-Susmak bilmediğin zamanlarda, seni dinlerken uykuya dalabiliyor özellikle yorgun geçen antrenmanlardan sonra.
-Yani Sae, sevgisini göstermez ama senin için "özel" zamanlarda olabildiğince açık sözlü davranır, aynı zamanda düzgün anlayışlı bi ilişkinizin olması, sana zaman ayırmaya çalışması...genel olarak bakarsak ortalamanın çok daha üstü bir sevgili, Sae bana göre 8/10!
(Tabi ki sadece ilişki bakımından)