Denis Pov:
Este ora 23:00 , toti dorm iar eu nu am somn... Ma uit la ei dar vad ca cineva lipseste. Acela era Ionut, care de obicei doarme bustean la ora asta. Imi iau un tricou pe mine si pornesc spre bucatarie, cautandu-l pe Ionut. Dintr-odata, aud ceva din bucatarie. Ma apropii incet, incet , iau o tigaie, apoi aprind lumina de la bucatarie. M-am usurat de ce vad. Era doar un soarece inofensiv.. Dar unde era Ionut? Ma indrept catre camera de zi, unde vad o silueta de om, inalta exact cum era Ionut. Avea o valiza cu el, si indesa diferite droguri si lucruri. Dintr-odata s-a intors si m-a vazut. Am fost socat cand am vazut cine era. Era Ionut. In acelasi timp mi-am adus aminte si de Cosmin. Oare ce facea?
I: Denis, daca spui ce ai vazut cuiva, o sa iti para foarte rau. Crede-ma.
D: D-dar ce vrei sa faci?! Spun eu panicat.
I: Nu e treaba ta. Iau astea si plec. Daca spui cuiva ce ai vazut o sa iti para rau.
D: O-ok..Ionut sare pe geam si se face disparut in umbra noptii. Nu stie nimeni unde se duce. O sa merg sa il caut si sa il aduc inapoi, apoi il fac sa plateasca pentru ce a facut! Imi iau o bluza de trening gri , niste blugi maro spre negru si niate tenisi negrii. Apoi sar pe geam si il urmaresc pe Ionut. Va trebui sa ma ascund dupa copaci si garduri ca sa nu ma vada. Trebuia sa imi iau o pusca... Ionut se duce pe o carare fara lumina , ceea ce ma face sa cred ca stie ca il urmaresc. Ma prefac ca ma intorc inapoi, dar ma ascund dupa un tufis. Il vad pe Ionut cum vorbeate cu o persoana necunoscuta. E foarte ciudat.
Ionut pov:
L-am vazut pe Denis cum ma urmarea, asa ca am trimis un mesaj cumparatorului meu sa vina pe o alee fara lumina din parcul Sweet. Ma duc acolo si il astept. Aud fosneituri, ceea ce ma cam sperie avand in vedere ca e noapte si sunt singur in Sweet. Aici s-au intamplat foarte multe rapiri...Cam atat si cu asta. Vedem ce se intampla in capitolul urmator. Si vreau sa va multumesc pentru Feedback-ul trimis de voi. Scuzati greselile gramaticale. Daca sunt.
CITEȘTI
Cei 2 frati
ActionIn aceasta carte este vorba despre 2 frati carora mama le-a murit iar tatal i-a abandonat. Ei sunt despartiti printr-un accident de masina iar intr-un final, dupa multi ani, Denis, fratele mai mic s-a intalnit cu Marius, care era traficant de drogur...