Tanışma

1.7K 56 8
                                    

Rüyamın en güzel anlarında birden zır zır öten telefonun çalmasıyla uyandım.
Arayan ilk okul ve liseyi beraber okudugum arkadaşın Belgin di. Telefonu açtım ve Belgin heyecanlı bir şekilde

. Kızım acilen internete bak sınav sonuçları açıklandi.

Demesiyle yataktan fırladım çok heyecanlıydım kalp çarpıntı mı duyabiliyordum siteye girdim ve sınav sonuçumu görecektim artık evin içinde çığlık atmam la annem babam ve kız kardeşim yanıma geldi. Noldu diye soruyorlardı ve bende sevinçten yatağım üstünde zıplıyordum.

Sinavdan 480 almıştım ve bu puan istanbul tıp fakültesine tutuyordu. Annemler bu duruma çok sevindiler. Arkadaşlarım birbirini arıyorlar ve puanlarını söylüyorlar. İki hafta sonra tercih zamanıydı ...

Tercihlerimi yapmış artık Kazandığım şehiri görecektim . Gün geldi ve ben kazandığım şehiri öğrenmiştim Istanbula gidecektim.

Babam uçak biletini almıştı hiç tanımadığım bir şehirde ilk defa gitcektim. Valizimi hazırlamıştım sabah erken gitcektim İstanbul'a akşam oldu annem yine döktürmüştü yemekleri.

"Annecim yine en sevdiğim yemekleri yapmışsın" dedim.

"Senin için kızım annecim bak orda kendini aç bırakma "demişti

Annem üzülüyordu gitmemi istemiyordu. Fakat gitmek zorundaydım. Bu benim geleceğim idi.
Sabah oldu ve gitme vakti geldi çattı babam arabanın önünde ben ise annem le vedalaşiyordum

Babam:
"Hadi bakalım yeter bu kadar sanki birdaha gelmiyecek" diye söylendi.

Arabaya bindim kardeşimin bana bakarak el sallamasi annemin arkamdan su dökmesi Üzgün anlar yasaniyordu havalimanina geldik. Babamla vedalaştık uçağa bindim.
Kendime yeni arkadaşlar edinecektim yeniden hayatim olacakmis gibi.

Üniversitesi kapısından içeri girdim. insanların yüzündeki sevinçler vardı herkes kayit oluyordu bnde kayıt olduktan sonra ev bulma iştemine geldi babamın maddi durumu biraz iyiydi. Bana ayrı ev tutmuştu bn gelmeden evime gittim cok yorgundum. Direk yattim.

ben bir ülkücü sevdimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin