Pov Emma:
Het is Robbie! Mijn broer! 'Robbie!' en ik ren naar hem toe. 'Heyy Emmie' Zegt hij en hij trekt me in een knuffel. 'Wacht wat gebeurd hier?' vraagt Milo. 'Wij zijn broer en zus.' En we wisten niet dat we allebei in dit huis zouden komen.' Zeg ik. 'Nou wat toevallig.' Zegt Raoul. Ik en Robbie gaan op de bank zitten en iedereen stelt zich nog even voor aan Rob. We zitten Youtube te kijken als er iemand binnenkomt. Het is Rutger, onze begeleider. 'Hallo allemaal.' 'Hoiiii' zeggen we allemaal. 'Nou ik ben Rutger jullie begeleider.' Begint hij. Ik heb hier de kamer indeling en ik hoop dat iedereen er oke mee is, en dan met name Emma.' Zegt Rutger. 'Hoezo alleen Emma?' Vraagt Koen. 'Omdat Emma met een onbekende jongen op een kamer moet slapen.' Zegt Rutger. 'Hier is de kamer indeling: Koen en Robbie, Matthy en Emma, Raoul en Milo.' Zegt Rutger. Iedereen vind het prima. 'Voordat jullie naar je kamer lopen, wil ik nog even zeggen dat ik elke maandag en vrijdag een gesprekje met jullie heb.' Ook dat vind iedereen goed en we lopen naar onze kamers.
Pov Matthy:
Ik zit samen met Emma op een kamer waar ik eigenlijk wel blij mee ben. Waarom? Omdat zij niet zo druk is. Raoul ook niet trouwens maar die andere drie wel. Emma probeert een gesprek met me te starten. Ik besluit maar gewoon te praten anders komt er nooit wat van. 'Dus waarom ben jij hier?' vraagt ze. 'Vind je het goed als ik het straks vertel?' zeg ik onzeker. 'Ja tuurlijk!' zegt ze lief. 'Uhm heb je nog broertjes of zusjes?' vraagt Emma. 'Uh ja 3 broertjes Jesse, Jaïr en Ezra.' Alleen als ik aan hun denk moet ik al bijna janken, maar ik probeer m'n tranen in te houden. 'Uh gaat die?' vraagt Emma. Dan barst ik in huilen uit. Ze drukt mij tegen zich aan. Ze doet extra voorzichtig bij m'n armen. Waarschijnlijk weet ze wat eronder zit, omdat ze het waarschijnlijk zelf ook doet. Ik bedoel anders heb je geen trui aan met 25 graden. Ik huil gewoon alles eruit. Als het weer een beetje gaat kijk ik op en vraagt ze of ik weer oke ben. Ik zeg dat het wel gaat en ik lach naar haar. 'Emma en Matthy komen jullie eten!?' vraagt Rutger. Emma trekt me nog snel in een knuffel en dan gaan we naar beneden.
Pov Emma:
Als we beneden aankomen begint Rob in het Spaans tegen mij te praten. Dit doen we wel vaker. (voor jullie typ ik het gwn in NL maar je moet ff bedenken dat het Spaans is) 'Hoezo zit jij hier?' vraagt Rob. 'Papa...' antwoord ik twijfelend. 'Wat heeft die klootzak gedaan? Zegt hij een beetje boos. 'Hij sloeg mij en mama en hij zat aan me.' Zeg ik. 'Sorry dat ik weg ben gegaan' zegt Robbie schuldig. 'Nee maakt niet uit jij kon het ook niet weten.' Zeg ik.
JE LEEST
The only people i need
General FictionEmma, koen, Matthy, Milo, Raoul en Robbie komen in een groepshuis terecht met allemaal hun eigen verhaal. Het meeste word geschreven vanuit Emma, maar er word ook geschreven vanuit andere personen. Ik zal eers5t 1 of 2 delen uploaden en dan kunnen...