12. Bölüm

46 5 1
                                    

Merhaba... Uzun zaman olduuu. Wattpad kapandıı filan derken atamadım. Şuan vpn ile giriyorum. Ama pek güvenli de değil. Büyü aradaaa hepinize teşekkürler🦋. Bin olmususzzzz...

İnşallah watty açılır. O kadar yazarlar ve yazar olmak isteyen bir sürü kişi var... App Store'den bile kaldırılmış. Bundan sonra açılır mı bilmem.. İnşallah açılır. Instagram da kapandı. Daha ona bir açıklama yok. Ülkemiz iyice düşüyor, maalesef. Bizi uygulamalardan ceza veriyorlar sanki. Dediğim gibi vpn de bir çözüm değil. Biz ses çıkarmıcaksak kim çıkaracak? Lütfen, ses çıkarın. Ki özgürce yaşayalım. Bizi bunlarla sıkıyorlar. #wattpadgeriaçılsın

Neysee... İyii okumalarr hamsilerumm 🌏.

Şarkı: rizeden çıktım yola...(Cimilli İbo)

Hayatımız bir oyundu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hayatımız bir oyundu. Oyundan ibaretti. Yanlış yere gelince, oyun bitiyordu. Doğru yere gelince, oyun devam ediyordu. Yepyeni bir yol bulursan da, oyun tekrardan başlıyordu.

Bizim hayatımız bir oyunsa, biz hangi leveldeydik? Neredeydik? Doğru yolu mu bulmuştuk? Yoksa yanlış yolu mu? Yoksa... Yepyeni bir yol bulup, hayatımız tekrardan mı başlıyordu?

Ya, apayrı bir yola sapmışsak... O zaman ne yapıyorduk?

"Şura! Kizum! Hangi kafadasun? Uuuiy! Cevapda vermiyi da!" Cırlayan sese döndüm. Gerçekten cıtlaktı.

Düşüncelerimden kopup nazlıya döndüm. "He Fadime?" Diye sordum. Fadime?

"Uuiyy! Yoksa başka arkadaşin mi var? Allah! Ben bu günleri görecek kiz miydum?!" Bu tripleri beni benden alıyordu!

"Of nazlı! Bizim köyde riv riv edenlere ne deniyordu?"

"Fadime deniliyi. He... Şimdi anladum."

"Aferim!" Dedim alkış yaparak." Sonunda nazlı hanımın beyni çalıştı."

"Uuiyy! Sen Türk avukatına, beyinsiz mi diyorsun da?" Trip! Trip! Trip!

"Uuiyy! Sende şu triplerini bir kenara mı bıraksan, acaba?"

"Ben mi trip atiyim da! Cöpek!" Diyince güldüm.

Uuiiyy!" Dudaklarımı büzdüm." Bana... Bana... Canına... İlk aşkına... Cöpek..." Duygulu duygulu bakmaya başladım.

"İlk aşkım mı?" Diye sordu. Güldüm. " Evet." Diye yanıtladım.

"Karadeniz'in ilk aşkı, nazşu!" Diyerek gülmeye başladı. Bende güldüm.

"Çay demliyim mi?" Diye sordum nazlıya.

OYY KARADENİZİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin