7.

64 14 5
                                    

Kurt formunda ormandaki gölde dinlenirken aklına vitası gelmişti. Dün zaten görmüştü ama özlemişti yine de. Ziyafete geleceklerinden haberi yokken kendini rahatlatmak ve yarasının çabuk iyileşmesi için kurt formuna girmişti.

*Bilmeyenler için; delta güçlü bir kurt ırkı olduğu için kurt formundayken yarası daha hızlı iyileşir, bu bazı kurt ırklarına da aittir.*

Kalkıp göle yakınlaştığında arkasındaki çalılardan ses gelmişti. Arkasını döndü ama kimse yoktu. Yavaşça yakınlaştı çalılara, bir kaç adım uzaktayken çalıların ardından beyaz kürklü, pembe gözlü bir kurt belirdi karşısında. Havayı kokladığında havaya yayılan lavanta kokusu tanıdık gelmişti. Kurdu eşini tanıdığı için hemen burnunu beyaz kurdun boynuna, mühür bölgesine yakınlaştırarak derin bir soluk çekti içine.

"Vita'm"

Siyah büyük kurt beyaz kurdun kürkünü yalamaya başladığında vitadan küçük bir hırıltı duymuştu. Deltanın yaptığı sahiplenme belirtisiydi. Ve buda kızgınlıkta olan bir kurt için hiç iyi değildi.

Delta bunu anlamış olacak ki daha da zor duruma düşürmemek için az önce dinlendiği yere tekrar oturdu. Beyaz kurt ona yakınlaşarak tam dibinde yerini aldı ve eşinin siyah kürkünü yalamaya başladı. Bu sefer o deltadan bir hırıltı kazanmıştı.

Bir süre birlikte vakit geçirdiler. Vita ilk defa dönüşmüştü ki bu da onu yorgun düşürmüştü. Delta bunu anladığı anda ayağa kalktı ve gölün yanında olan büyük ağaca doğru ilerledi. Ağacın altında olan çantayı dişleri arasına alarak vitanın yanına getirdi. Çanta da dönüştükten sonra giyinmesi için kıyafetler vardı. Delta çoğu zaman bu göle gelip dinlenirdi. Vita çantayı alıp ağacın arkasına geçti ve zorlu da olsa dönüşmüştü. İlk sefer olsa bile kurda dönüşmesi için daha önce sarayda eğitim almıştı. Çantaya eğildi ve kıyafetleri çıkararak giyindi.

Üstünü giyinip deltanın yanına geldiğinde delta eğildi, kendisinin sırtına binmesi için.

Lui, deltanın sırtına binmiş, boynuna kollarını dolamış ve çantayı elinde sıkıca tutmuştu.

Delta ormanın içine doğru koşmaya başladı. Sırtındaki beden düşmemesi için hızını azaltmıştı.

Daha sonra saray göründüğünde vitanın inmesi için delta eğildi. Vita sırtından indiği anda delta tekrar ormana girmişti çantayı dişleri arasına alıp. Oda dönüşüp üstünü giyindikten sonra tekrar vitanın yanına döndü.

Vita ile beraber saraya giren delta, aldığı kokuyla duraksadı. Bu kokunun kimden geldiğini biliyordu. Ve koku deltayı o kadar rahatsız ve sinir etmişti ki, o kişiyi boğmak istemişti. Yavaş adımlarla salona ilerledi, vitası arkasından geliyordu. Odaya girdiğinde an tanıdık olan bu sima canını daha da sıkmıştı.

Vitayı süzen alfaya doğru uyarıcı feromonlarını yayarak, bakışları kendi üzerine toplamıştı.

"Gözlerini oyarım alfa." dedi vitanın belini kavrarken, eli hâlâ vitanın belindeyken onu yukarı çıkarmıştı. Vita için ayrılan odaya girdi.

"Güzel vita, buraya neden geldiğini biliyorum ama senden tek ricam var o kişiden uzak dur" yumruklarını sıktı, tırnaklarını avucuna geçirdi.

Vita deltaya yakınlaşıp yüzünü elleri arasına aldı ve güzel lavanta kokusunu etrafa yaydı. Aldığı feromonlarla rahatlayan kurt huzura gömülmüştü, Kaiser'de öyle.

Vitanın belini tekrar kavradı iki eliyle, başını mühür bezine getirip kokladı. Yıllardır hissetmediği bu huzura vitanın kollarında kavuşmuştu.

"Delta" dedi Lui, bedenlerini yavaşça ayırırken.

"Efendim bebeğim"

"Şey ben-" nasıl söyleyeceğini düşündü önce, ama çok uyanmıştı.

Delta iki adıma geriye gitti ve durdu, telaşlı yüzüyle bakıyordu şuan vitaya, "rahatsız ettim değil mi?" feromonları daha sert yayıldı.

"Hayır, sadece-" delta bir adım yakınlaştı aralarında hâlâ mesafe varken ellerini tuttu vitanın. Onun istemediği bir şeyi asla yapmazdı.

"Eğer bir sorun varsa söyle bana"

"Kızgınlık" dedi başını eğerek.

"Anlıyorum, kalmamı ister misin?"

Lütfen kalsın

"Bence gitmelisiniz." 'ben üstünüze çıkmadan' diye geçirdi içinden.

"Pekala, ihtiyacın olursa uyandır beni" uyuyamayacaktı, bundan emindi. Vita tekrar yakınlaştı eşine ve sarıldı. Burnunu eşinin boynunda gezdirirken, delta sinyali almıştı. Kokusunu istiyordu vitası, ve oda bunu memnuniyetle yapacaktı. Burnunu tekrar vitanın boynuna getirerek sürtmüş, kokusuyla sarmıştı vitayı. Gülümsedi ve "iyi geceler eşim" diyerek ayrıldı odadan. Vita duyduğu hitapla sevinirken, bunu hisseden delta büyükçe gülümsedi.

.....

Merhabalar..

Öncelikle bir şey belirlemek istiyorum. Aklımda olanları sadece dijital fotoğraf olarak buldum.

Ve eğer ki aşağıda ki iki fotoğraftan biri yaoi, anime yada herhangi bir kurguya ait ise lütfen bana söyleyin.

İlginiz için teşekkür ederim. Umarım seçimlerim hoşunuza gider, öyle olmazsa söyleyin.

Önceki bölümlerde Lui'nin saç rengi hakkında bilgi vermiş olabilim, yani pembe demiş olabilirim, ama sarı düşünün çünkü pembe bulamadım.

Lui. 21 yaşında. Vita.

Kaiser

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kaiser. 26 yaşında. Delta.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Soul Contact - OmegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin