Beğenirseniz devamı kesin gelir. Başlama tarihlerini aliyimm
Aile sorunlarınız mı var şükredin mesela hiç aileniz olmayabilir benim gibi.
Ben Mavi Aksoy lise öğrencisiyim ama bildiğiniz normal öğrenciler gibi değilim. Çocukluktan beri yaş farketmeksizin zorbalığa uğradım bunu bir çok kez aileme anlattım ama bana dedikleri şey "haklılar insanların göz zevklerini bozuyorsun mavi." Tek istediğim gerçekten beni seven arkadaşlarım olmasıydı ama en fazla 1 ay sürdü bütün arkadaşlıklarım. O yüzden pes ettim artık. 10. sınıfım ama bir tane bile arkadaşım yok alıştım artık.
Ben çocukluğumdan beri erkeklerle daha iyi anlaşıyorum kizlar beni evcilik oyunlarına almadığı için erkeklerle ya futbol oynardım ya da silahlarla oynardım.
O gün okulda her zaman ki gibi oturuyordum okulun zorba kızlar çetesi geldi suratıma bakıp gülmeye başladılar. Neden gulduklerini az çok biliyorum gözlük kullanıyorum ve diş tellerim var ve insanlar bunları sevmez güzellik algısı diye birşey yüzünden ben 13 yıldır kendimden de yüzümden de nefret ediyorum o yüzden sürekli kapşonlu şeyler giyiyorum ki yüzüm daha az gözüksün.
Neyse ben onlardan kurtulmak için kantine iniyordum ama önümü kestiler ve durup dalga geçmeye başladılar "mavi gelin olunca TELLİ duvaklı gelin olucak hahahaah" "gözlükler Harry Potterdan mı ahaahah" tarzı alışık olduğum şeyler. Çetenin lideri olan kız hemen önümde durup "konuşsana be böyle tadı cikmiyo" diyip beni itince ben kabullenmiş bir şekilde düşmeyi bekledim ama asla sırtım yerle buluşmadı.
Ben tekrar ayağa kalkınca o zorba kızların nasıl kaçtığını gördüm ama neden kaçtıklarını anlamadım yalan kör sağır dilsiz sakat biri bile neden kaçtıklarını anlar çünkü okulda saygı gösteriler 4 kişi var arkamı dönünce beklediğim o 4 yüzle karşılaştım. Okulda herkes onları yıkım ekibi olarak tanır. Ben mal mal onların suratına bakarken biri "iyimisiniz?" Diye bir soru sordu değilim başka soru? "İyiyim teşekkürler"
"Yani rica ederiz ama biz birşey yapmadik"
"Olsun yine de teşekkür ederim"
"Peki rica ederiz"
Başka biri de "ee acaba ismini öğrenebilir miyiz?" Diye sordu YOK
"Mavi. Mavi Aksoy siz?" Sıranın başından tanıttılar kendilerini "ben Caner"
"Ben Yusuf ama yufus da derler"
"Burak genelde burki yada brokoli diyolar"
"Ayaz" ayaz odun olabilir korkuyom
"Tanıştığıma memnun oldum"
"Bizde" deyip gittiler keko bunlarOkul çıkışı ve yağmur mu?? Uiy ama hayvan gibi yağıyor net sabaha hastayım. Ve o kadar geç kaldım ki otobüs çoktan gitti. O otobüs 1.5 saatte bir geciyo yağ. Yürümek zorundayım Allah'ım sana geliyorum. Gerçekten 2 saat yürüyezi ya sus bakım sen. "Maaviiğğhh" Bismillahirrahmanirrahim arkamı döndüm kim olsa beğenirsiniz? YIKIM EKİBİ TABİKİ şoför Caner sağ koltuk prensesi Burak ve arka ikili ayaz ile Yusuf. "Atla gideceğin yere bırakalım çok yağmur yağıyor hasta olursun" gururum araniyo. Ulaşılamadı atla kızım goo girl
"Vallaha hiç hayır diyemiycem" deyip atladım.... Benim gurursuzluk şaka mı?Telefonum çalınca salak gibi yolu izlemeyi bıraktım ve telefonumu açtım çocuk kim olduğuna bakmadan niye aciyosun ya "Alo?"
"Mavi"
"Kimsiniz?"
"K-karayel Aksoy ben baban kızım"
Bundan bahsettim işte "babam he hangi yüzle? Kim olarak? Ne cüretle aradınız beni? Evden kovdunuz yetmedi şimdi birde böyle mi hayatımı alt üst ediceksiniz?" Dereken sesim kendimden emin cikiyodu. Arabadakilerden çıt yok.. "mavi dinle bi"
"Dinliyicek birşey yok" kaappppaa suratına kapatınca gelen dişil enerjim şaka mı? "Bir sorun mu var?" Saane "önemli biri değil"
"Eski sevgilin falan mı?"
"Yok"
"Peki" evime neredeyse gelmiştik.Aradan 15-20 dakika geçti ve bizim mahalleye girdik sonundaa mavi şey sorucam şu limuzin kimin çok iyi de limuzin? "Ben ineyim surda çok teşekkür ederim bu yağmurda yürüseydim kesin hasta olurdum"
"Rica ederim" bu Caner de odun olabilir mi acaba olabilir bak mantıklı. Eee şey bu limuzin karayel Bey'in (babası) offf bıktım ama "karayel Bey buyrun?"
"Bak mavi gerçekten beni bir din-"
"Baba sen beni satmaya çalıştın farkında mısın?"
"..."
"İşte böyle lütfen evimin önünden git ve bir daha gelme"Gitti. O hep gitti mavi. O hep gitti
Ben geldim kanziler ee beğendiniz mi beğenin beee neyse ben ikinci bölümü yazmaya gidiyom sizde yorum yapınız ve oy veriniz buaayyy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ilk ve son
Teen FictionMavi geçmişte yaşadığı travmalar yüzünden arkadaş edinemiyor. Ama lisede bir şekilde 4 tane erkekle arkadaş oluyor. Babası onu zorla evlediriyo.....