GIZEM'den devam
Sahilde oturmaktan sıkılıp eve doğru ilerlemeye başladım.eve geldiğimde babam beni yanına çağırdı. Ve konusmaya başladı
-Bak kızım seni evlendirmek zorundayız. Dedi
Hicbir sey bilmiyorumus gibi kousmaya başladım.
-Ne!! Baba sen ne diyorsun ne evlenmesi ben daha 17 yasindayim baba hayir asla evlenmiyorum
-Babana karsimi geliyorusum evlenmek zorundasin yoksa bütün varligimizi yitireceğiz
-Baba senin bu kadar kalpsiz bi adam olduğunu bilmiyordum
Sözümü bitirir bitirmez Yüzümdeki acıyla sarsıldim babam bana ilk defa tokat atmıştı neden baba neden kızını bi kere olsun düşünmüyorsun. Hiçbir şey demeden odama çıktım. Ve ağlamaya başladım.
2 GUN SONRA
Evlenme günüm gelmişti. Daha evleneceğim adamı bile görmedim. Ilk kez nikah masasinda göreceğim. Uzerimden balik seklinde bi gelinlik
Hayalimdeki gelinlik bile değil.Gelin odasında tek başıma bekliyordum.Nikaha dakikalar kalmıştı ama daha damat bile ortada yok.5 dakika sora falan kapı aralandı arkamı döndüm baktım taş bi varlık mübarek meteor aslında evlendigime uzulmustum ama bu meteoru görünce kararım değişebilir. Çok tatli ya analar neler doğuruyor Allahim.
Bu düşüncelerden sıyrılıp çocuğun koluna girdim ve nikah masasına doğru gitmeye başladık. Herkes alkışlamaya başladı.Birde sanki gerçek bi evlilik gibi herkesi davet etmişler. Annem birde bu evliliği istemiyordu ama bakıyorum da benimle bir kez bile konusmadı.ikimizde aynı anda sandalyelerimize oturduk. Öküz insan bi sandalyeyi falan çeker. Zaten bunun tipindende belli tam bi öküz bu çocuk. Nikah memuru sorusunu sorduktan sonra bi anneme bi babama ve adını bile bilmediğim müstakbel kocama bakıp zor bir şekilde evet dedim.