Emma's P.O.V
Trebala bi zvat Megg ona ce znat sta cu uraditi...Uzela sam telefon sa ormarica i ukucala Meggin broj.Nije joj dugo trebalo da se javi...
#Megg:Ejj Ema
#Ja:Ejj mala,sta ima ?
#Megg: Ma kao i inace.
....sutnja...
#Megg: Ovaj imam osjecaj da nije sve uredu ?
#Ja: Vjeruj mi Megg ne znam ni ja da li je..
#Megg: Sta je bilo ?
ispricala sam joj sve sta se desilo
#Megg:Curo u velikom si problemu.Ne znam ni sama sta bi uradila.Odi sutra na fakultet.Imamo kod njega 2 predavanja.Poslije predavanja ga sve pitaj.
#Ja: U pravu si . Nadam se da ce sve biti dobro.
#Megg : Ajde odo,vidimo se ujutro.
#Ja: Hvala ti...Mama : Emma ,vecera je spremna- mama se derala,iako nisam gladna otici cu dolje
Ja : Evo stizeemKada sam sisla dolje mama je bila sa nekom zenom.
-Ja : Mm zdravo - Rekla sam cudno
-xxx: Zdravo Emma , da samo znas kako si narasla.-samo sam joj uputila osmijeh
-xxx: Imam osjecaj da me se ne sjecas. Ja sam Anne , mama od Harry-a ,ako ga se sjecas - znaci to je ipak on....
-Ja: Mmmm da da naravno
-Mama : Upravo smo gledale album kad ste vi bili mali.. Hoces s nama ?
-Ja: Nee
Ovaj teta Anne,mozete mi reci gdje je Harry sad ?
-Anne: Pa kada smo otisli iz Londona on je nastavio skolu u Holmesu. Kad je imao 17-18 godina upao je u neko lose drustvo al se uspio spasiti.Poslije je zavrsio fakultet i mislim da cak i predaje ovdje na fakultetu i tu zivi.Dosla sam njemu u posjetu pa sam odlucila doci u posjetu svojoj staroj drugarici - mama i Anne su se nasmijale a ja sam ostala zatecena..
-Ja: Ovaj da...vjerovatno...idem je sada .Laku noc
-Mama : Emma,nisi jela..
-Ja: Ne mogu nista, hvala.Kad sam usla u sobu samo sam se bacila na krevet i zaspala.
*Jutro*
Cula sam kako neko glasno izgovara moje ime.
O moj Boze to je Megg.
Emma: Megg pusti me da spavam.- drsko sam odgovorila i okrenula se
Megg: Gospodjice Jones prvo predavanje je za pola sata
Emma: MOLIM ? OMG,ALARM NIJE ZVONIO.. - brzo sam otrcala do ormara .Uzela majicu i pantalone . Pocesljala sam se i napokon smo krenule.Sva sreca pa nije daleko fakultet.
Brzo smo krenule.
Kad smo stigle uletele smo ali prekasno.Vrata naseg kabineta su bila zatvorena . Pokucale smo i usle . Ali umjesto Harry-a je bila nova profesorica. Izvinile smo se jer kasnimo i sjele na svoje mjesto.Prof: E ovako danas imate 2 casa Engleskog ali na prvom cu vam biti ja a na drugom vas profesor Styles.
Dakle ja sam Lucy i predavat cu vam sada.
Necemo se upoznavati jer nem potrebe.Ima li neko pitanja ?
Ja: Izvinite a gdje je profesor Harry ?
U pozadini su se culi uzvici 'Oooopaaa'
Prof : Kolegice ?-dala mi je pogled kao da se predstavim
Ja : Emma Jones
Prof : Kolegice Jones,mislim da biste to trebali da pitate vaseg profesora a ne mene jer sam tu samo kao zamjena.
Ja: Aa uredu.Proslo je 1. dosadno predavanje. Svi smo izasli u hodnik i cekali. Pored nas je prosao Harry.Usao je u kabinet.
-Ja: Megg, ako ne uradim to sad necu nikad
-Megg:Sta smjeras ?
-Ja: Uci cu tamo i pitat ga sve . Nemam sta izgubiti.
-Megg: Mislim da nije pametno.
-Ja: Dok ne pokusam necu znat ima jos 7min do pocetka predavanja.
-Megg: Kako hoces.Otisla sam od nje i uputila se kod Harry-a u kabinet.
Pokucala sam ali kad sam usla.
Prof Lucy je bila naslonjena na zid a Harry je drzao ruku iza njene glave i ljubili su se . O moj Boze... Kad su me vidjeli odvojili su se..-Harry: Kolegice Jones znate li kucati ?
- Ja : Profesore Styles,imam kulturu,kucala sam ali ocito ste bili zauzeti da cujete. Sad me izvinite.-drsko sam rekla i otislaStajala sam u hodniku. Cudno mi je to sve al njihov zivot.Za par trenutaka je izasla Lucy samo mi se nasmijala i prosla.Nakon 2min je zvonilo. Usli smo u kabinet i predavanje je pocelo. Uzasno dosadno. Kad bi god pogledala u Harry-a gledao je u mene i smjeskao se...
-Megg: Sta je s tobom i jesi pricala a njim ?
-Ja: Pricala nisam al se nesto drugo desilo - kroz osmijeh sam joj rekla
cudno me pogledala
-Ja: Sve ti pricam veceras ;)
-Megg : Okej-ubrzanje-
Predavanje se zavrsilo i krenula sam sa Megg da izadjem iz kabineta kad se cuo Harry-ev glas.H: Kolegice Jones .Mozete li ostati na trenutak.
Ja: Naravno profesore.Megg pricekaj me ispred.
Megg: Ovaj vidimo se kasnije moram nesti obaviti.
Ja: Onda uredu.Baj
Otisla je i zatvorila vrata
-Ja: Zasto ste me trebali profesore Styles? - bezobrazno sam rekla
-H: Emma vidi..-stavio je ruku na moje rame i naatavio..- ono sto s vidjela mogu objasnit i nemoj nikom govorit.
-Ja: 1.-sklonila sam njegovu ruku s mog ramena
2.Ja sam za vas kolegica/gospodjica Jones
3.Ne morate mi objasnjavat
4.Nemojte brinuti nece niko saznat
-H: Ou uredu ,hvala vam ali ti si za mene Emma i ne zelim da te privatno zovem kolegice
-Ja:Jos nesto ste trebali profesore Styles.
-H: Sto si danas dolazila ?
-Ja:Nista bitno..zbog razgovora juce ali nema veze . -rekla sam i on se nasmijao- jos nesto ?
-H: Aa da- Nasmijao mi se i poceo priblizavat.Znala sam cemu ovo vodi al sam se opustila.Poljubio me.Ljubili smo se par minuta i poceo je spustat ruku sve nize dok nije dosao do moje straznjice.Jako me je uhvatio a ja sam se samo zakikotala.
Zvonilo je ja sam se odvojila od njega.Samo se nasmijao i jos 1 me poljubio na blic. Sa osmijehom sam izasla i uputila se na sljedece predavanje.
Sva predavanja su bila uobicajna. O poljupcu sam stalno razmisljala.Zasto ja ?Harry's P.O.V
Kada sam je poljubio bio sam 3 metra iznad neba.Imam osjecaj da se zaljubljujem u nju.Strah me da ne sazna ko sam zapravo.
Najteze mi je bilo kad me Lucy poljubila a ona dosla...Volim Emmu citav zivot.Ne znam kako cu joj priznati sve...Evo i 3.nastavak! Kao sto sam rekla pokusat cu nastavke stavljat svaki dan.Ovo me pisanje opusta aa i imam inspiraciju.Svaki nastavak je sve veci i drago mi je zbog toga.Ostavljajte komentare jer mi znaci... Vote,comment,read !
Prijedloge u 'box !
Love you all ❤
KAMU SEDANG MEMBACA
•Teacher or boyfriend ? /harry styles/croatian•
Fiksi PenggemarDa li ce njih dvoje upkos svemu biti zajedno ? Nakon svega sto im se desilo da li ce imati snage probati ponovo ljubav ? Hoce li ona biti gorkog ili slatkog okusa ? Tu ima njegovog ponosa i njenog inata zbog kojeg unistavaju sebe ... Na neki nacin s...