apocalypse

32 4 15
                                    

Minho işten dönmüş kendini zorla yatağa atmıştı. Bugün onun için gerçekten yorucu bir gündü.

Arka cebindeki telefonunu alıp sanalda tanıştığı, adını lucas olarak söyleyen ama gerçek adını belli etmeyen çocuğa yazmıştı.

Lucas

Minho
Selam lucas nasılsın


Lucas
İyi minho sen

Minho
biraz yorgunum ama iyi sayılırım


Lucas
Kendine dikkat et bolca su iç hastalanma ve kendinide çok yorma

Minho
Çalışırım lukas
Ama şimdi biraz yemek yemem gerek sonra yazarım


Lucas
Görüşürüz minho

Minho telefonunu kapatıp mutfağa doğru ilerledi kendine bir şeyler hazırlayıp yemek masasına oturdu. Telefonundan sevdiği programı açıp yemek yerken bir yandan da programı izliyordu.

Yemeğini bitirip telefonunu cebine koymuştu genç adam. Kirlettiği tabaklarıda suya tutup makinaya yerleştirmişti. Odasından banyo havlusunu alıp banyoya girmişti. Telefonunu eline alıp çalma listesini oynatmıştı. İlk apocalypse çalmaya başlamıştı. Genç çocukta şarkıya eşlik ediyordu. "Got the music in your baby tell me why? Got the music in your baby tell me why? You've been locked in here forever and you just can't say goodbye. Your lips my lips apocalypse" şarkıyı mırıldanırken gözlerinden yaşlar akıyor, sevgilisini hatırlıyordu. Bu şarkı onların şarkısıydı. Her zaman her yerde dinlerlerdi. "Senin dudakların, benim dudaklarım, kıyamet"

Sevgilisi Hyunjin ise Minho'nun gözlerinin önünde intihar etmişti. Hyunjin çok sevdiği Tanrı'sının yanına gitmek için intihar etmişti. Ama asıl nedeni bu değildi. Asıl neden ailesinin ona Minho'dan dolayı baskı kurmasıydı. Ailesi homofobikti ve fazla dindarlardı. Bir gün dayanamadı ve çok sevdiği Tanrı'sının yanına gitti. Ama yanlış yapmıştı. Tanrı intiharı yasaklamıştı. Yapmaması gerekirdi ama bile bile yapmıştı. Tanrı'nın onu cezalandıracağını bile bile... Minho'da en çok buna üzülüyordu ya. Tanrı onu cezalandıracaktı. Onu cennetine almak yerine cehennemine alacak ve yakacaktı.

Hyunjin'e ne kadar yapma ben sensiz kalamam desede Hyunjin:

"Ben hep senin yanında olacağım sevgilim, seni asla bırakmayacağım." demişti. Atlamadan önceki son cümleleri ise:

"Senin dudakların, benim dudaklarım, kıyamet" şarkının bu sözlerini diyip Minho'nun dudaklarına uzunca bir öpücük bırakmıştı ve kendini 30 katlı binadan aşağıya atmıştı.

Minho durduramadığı için kendisine ve kendisinin cehennemde yanacağını bile bile intihar eden sevgilisine kızıyordu.

Bu düşüncelerden uzak durmaya çalışıp kendini toparlamaya çalıştı. Duşunu hızlı bir şekilde alıp çıkmıştı banyodan. Üzerini giyinip telefonunu tekrardan eline almıştı.

Lucas

Minho
Lucas ben artık dayanamıyorum
Bende hyunjinin yanına gitmek istiyorum
Cehennemde yanmak umrumda bile değil
Sadece onun yanında olmak istiyorum
Ölmek istiyorum lucas ben

Lucas
Minho böyle düşünme lütfen
Sana demişti ya
"Ben senin hep yanında olacağım"
O hep senin yanında minho her zaman senin yanında, aklında ve en önemlisi kalbinde değil mi?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 25 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Apocalypse//Hyunho//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin