7

46 1 0
                                    

Kérdőn néztem a barátaimra.

-Nézd Stacey -kezdte Raqel.

-Ne!Majd én -szólt közbe Mattheo. -Arról már tudsz hogy az apám Voldemort ugye?

-Igen -feleltem.

-Így nekem nem volt választásom melyik oldalra állok,muszáj vagyok halálfaló lenni.A többieket a szüleik kényszerítik rá. -magyarázta.

-Na várjunk csak!! -Ez igaz?? -kérdeztem elrettenve.

-Igen,de..

-Ti tényleg gyilkoltok?

-Muszáj,különben megölnek minket..

-És Melanie hol volt tegnap este??Elment öldökölni?? -kérdeztem már sírva.

-Megbeszélésen volt.

-Jó ez nekem sok,ezt meg kell emésztenem -mondtam enyhén hisztérikusan.

-Stacey várj! -próbált marasztalni Mattheo.

Már késő volt,felálltam és elkezdtem Hermione után loholni.Bocsánatot kell kérnem tőle.

-Hermione várj!! -kiabáltam futva. -Annyira sajnálom.Igazad volt,kérlek bocsáss meg. -mondtam sírva.

-Semmi baj. -mondta majd megölelt.

-Ti is bocsássatok meg. -néztem a két fiúra.

-Semmi baj,nem tudhattad. -nézett rám Ron és kicsit esetlenül megölelt.

-Bocs hogy kiabáltam veled,eléggé kiakadtam. -nézett rám bűnbánóan Harry.

-Ne kérj bocsánatot,én voltam hülye. -néztem rá. -Akkor nem haragszotok? -kérdeztem.

-Nem,az első óránk úgy is a mardekárral lesz,gyere velünk. -invitált Mione.

-Oké. -mosolyogtam rájuk. -Mi is az első óra?

-Bájitaltan.

-Ott mit is kell csinálni?

-Főzeteket,de ne aggódj az összes mardekáros szín jeles belőle. -mondta enyhe gyúnnyal a hangjában Ron.

-De miért is?

-Piton szeret kivételezni.

-Aha..

Amikor bementünk a terembe a "barátaim" már ott voltak.

-Stacey! -próbáltak odajönni hozzám a lányok.

-Most egy kicsit hagyjatok,légyszi. -kértem ismét könnyes szemmel.

-Oké. -mondta szomorúan Lola.

-Szeretnél mellém ülni? -kérdezte Hermione.

-Igen.

Elkezdődött az óra,Piton professzor belépett a terembe.

-Jó reggelt diákok,ma nem lesz olyan nehéz feladat! Csak egy egyszerű bájitalt kell elkészíteni.Nyissátok ki a könyveteket a.. Weasley mi olyan vicces?Min sutyorognak Potterrel??

-Elnézést professzor úr. -mondták unottan.

-Ne történjen meg többször.

Hermione csak a szemét forgatta.

-Tehát,nyissátok ki a tankönyvet a 12.oldalon,ott megtalájátok a szükséges hozzávalaókat és az elkészítés folyamatát.Az óra végén azt a házat díjazom,ahol jobb főzetek születnek.

Először kicsit nehezen ment,de hamar belejöttem.A hozzávalók nevével voltam bajba,de Hermione segített.

A telefonom néman rezgett egyet a zsebemben.Megnéztem,Mattheo írt.

Mione pont meglátra.

-Már megint mit akar ez??? -kérdezte a kelletén kicsit hangosabban.

-Egyszer már figyelmeztettem a griffendélt,Granger kisasszony! 5 pontot levonok.

-Csodálatos! -morogta.

Készen lettem a főzettel,őszintén nem tudom milyennek kell lennie,de szerintem jól sikerült.

Piton professzor körbejárt és dícsérte vagy éppen kritizálta a kutyulmányokat. Amikor odaért hozzánk ennyit mondott:

-Miss Miller ez Tökéletes lett.

-Köszönöm! -mondtam boldogan.

-Miss Granger kicsit túl világos,de elmegy.

Hermione szeme elkerekedett,hiszen a kettőnké ugyan olyan volt.

Mikor arréb ment a tanár így szólt nekem felháborodva:
-De hisz ugyan úgy néz ki a kettőnké!!Már érted mit neveztünk kivételezésnek??

-Igen..

Diákok!Lettek kiváló és borzasztó bájitalok is!A legjobbakat megjutalmazom.A mardekárba jobbak lettek,tehát 20 pontot ítélek nekik.Külön megdicsérem Stacey Millert,Mattheo Riddlet,Raqel Grahamet,Draco Malfoyt és Theodore Nottot.Fejenként 10 ponttal erősítik a házukat.A griffendélben Hermione Grangert is megdicsérem,ugyan nem lett tökéletes de 5 pontot érdemel.

Csengőszóra végzett Piton a beszédével. Szerencsére házit nem kaptunk.

Mivel órán nem mertem,most nézzem meg Mattheo üzenetét.

Instagram:
Mattheo Riddle

-Beszélhetünk?

Én nem írtam vissza semmit,majd beszélek velük ha bebizonyítják nem gonoszak.

A sárvérű és a halálfaló | Mattheo Riddle ffOnde histórias criam vida. Descubra agora