parti

308 14 1
                                    

Kızlar duydukları karşısında şok olmuşlardı. Ablam gelmemişti.  O yüzden bugün rahat davrana bilirdim. Kapıyı hande calmisti.  Kapıyı açan bugün görmediğim birisiydi. Siyak gozleri ve Siyah saçları vardı.  İçeri girdik. İçerisi sanki bir erkeğin yaşadığı ev gibi degildi. Genelde canlı renkler kullanılmıştı. Sadece şort giymistim. Üzerimde bikininin üstü vardı.  Straplez olduğu için göğüslerim belli oluyordu. Tanışma faslı geçince film izlemek için koltuğa oturduk. Can yiyecek ve içecekleri getirmisti. can bizi kapida karsilayandi. Cengiz koltuğun en dibinde oturuyordu. Yanına oturdum. Tam televizyonun karşısında oturuyorduk.
-romantik mi korku mu. Diye sordu can. Tabiki herkes romantik demişti. Filmin başları bana göre çok sıkıcıydi. Saat 12 ye geliyordu ve film hala bitmemisti. Üşümeye başlamıştım. Kafamı cengizin omzuna yaslayarak uyuma numarasi yapiyordum. Çünkü canım sıkılıyor du. Kizlara baktığımda egleniyorlardi. Kendilerine erkekleri secmislerdi bile. Hande can. Gözde serkan. Ece sarp. Çoktan kaynaşmislardi. Film ise sapık sapik sahnelere gelmisti. Kolum cengizin erkekliginin üstüne geliyordu. Gittikçe sertlesiyordu. Sanırım filmden dolayiydi. Kolumu alıp kenara doğru yavaşça birakmisti ve üzerime ince bir şey ortmustu. F ilmde tam kızla erkek yatak odasına gittiğinde Elektirikler gitmisti. Herkes telefonunu eline almis etrafa bakiyordu.
-bu elektrik kesintisi de ne yaa. Demişti serkan. Gozdeyle birlikte yukarı mum aramaya çıkmıştı.  Cengizde yavaşça yanimdan kalkmisti. Sanırım uyanma vaktim gelmişti.
-noldu film bittimi. Neden ışıkları   kapattiniz. Diye soru soruyordum. Ama kimse cevap vermiyordu. Saçımi duzelterek uykudan yeni uyanmis numarasi yapiyordum. Benim kadar kimse iyi rol yapamazdi. Ayağa kalktım ve bir iki adım attiktan sonra ayağımi masaya carpmistim. Canimin acidigini göstermek için
-aa size ışıkları kim kapattı diye soruyorum dedim kimse beni dinlemiyormu. Diye sesimi biraz fazla cikarmistim. Dışarıdan hiçbir şekilde isik yoktu bu yüzden etraf çok karanlikti hicbirsey gözükmüyordu. Cengizden beklemedigim bir tepki aldım.
- Elektirikler kesildi işte görmuyormusun. Diye bana bagirmisti. Yanıma gelip bişey varmı diyecegine bana bağırıyordu.
- öö-özü-r dilerim görmedim.  Sonuçta sözde partiye gelmiştik.  Ama film izledik. Ayrıca normal kıyafetlerle gelemiyormuyduk. Bunları giydik hava çok soğuk. Ben gidiyorum.  Soylersin bizimkilere. Onlarda gelsinler artık erkeklerin evinde bu kadar gec saatlere kadar durulmaz. Eger zahmet olmassa söyle tabi. Sonra yine bagirirsin filan. Diye bağırıyordum. Evde sesim yankılaniyordu. Kapıyı çarpıp bizim eve doğru yürüdüm. Ama bir sorun vardı. Anahtar

- Cengiz in ağzından -

Ben ne demiştim ki şimdi. Sanırım biraz bagirmistim. Ne var yani bagirdiysam. Pencereye doğru ilerledim. Kapının önünde oturuyordu. Ne yapiyordu bu. Hem hava soğuk diyor hem de dışarda soğukta oturuyordu. Kapıyı açıp
-ne yapıyorsun orda içeri girsene. Dedim ama cevap vermiyordu. Ona bagirdigim icin mi bunu yapıyordu.
-iyi sen bilirsin ben içeri giriyorum sen bu soğukta disarda otur. Dikkat et sabah soylediklerim gelmesin. Dedim tam içeri girecektim ki
-telefonum ve anahtarlarim sizin evde nasıl eve girebilirim ki.
-gel al o zaman neden almiyorsun ki. Ayrıca kendin soylesen daha iyi olur çünkü seninkiler çoktan uyumuş.
-ne uyumusmu.
-ordan gece gece bagircagina gel burdan konuş. dedim. Şu telefonlarda olmasa hicbirsey  goremeyecektik. Yanima yavaşça geldi ve
-telefonum ve anahtarlarim.  Diyerek tek elini uzattı. Içeriden telefonunu ve anahtarini getirip ona verdim.
-birisi seni aramış. Derdemez siyah bir araba geldi.

Medya can

KARŞI KOMSULARIMIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin