~7. Bölüm
~çerçeve/frame
~jeon'un gözündenTaehyung dündendir hiç normal davranmıyordu. Bu çocuk benle taşşak mı geçiyordu? Tüm olanları düşünmek için , en rahat olan yerime yani yatağıma uzandım.
Tam düşüncelerime dalacakken kapım yüksek sesle çalmaya başladı. "Bu ne be sabahın köründe!" Diyip söylene söylene kapıyı açtım ve gördüğüm kişi ile donup kaldım.
Karşımdaki Taehyung'du."Burada ne yapıyorsun ve evimi nereden buldun?"
Taehyung hışımla hafif aralıklı kapıyı sonuna kadar açarak içeri girdi. O an ağzım kenetlenmişti. Soobin'in abisi olduğumu mu öğrenmişti???
Eğer öğrenmişse herşey, bütün planlarım mahvolurdu ve verdiğim sözü tutamamış olacaktım.Derken
"Nerede!!!"
Taehyung Gürler gibi bağırıyordu.
Ne neredeydi?
Ne istiyordu benden?"Cevap versene Jeon nerede?!"
"Ne nerede ne oluyor?"
"Bide soruyor musun nereye koydun çerçeve mi!?"
Taehyung beni gebertecekmiş gibi bakıyordu ama neyse ki şunu öğrenmiş olmuştum taehyung soobin'in abisi olduğumu öğrenmemişti. Ve bir çerçeveyi arıyordu.
"Ne çerçevesi taehyung bir sakin olurmusun?"
Taehyung büyük bir iç çekti ve devam etti.
"Çerçevemi sen mi aldın?"
Kelimeleri bastıra bastıra söylüyordu.
"Hayır. Ama nasıl bir çerçeve bahsettiğini söylersen belki bulabiliriz. Hem daha dün sizin evdeydim belki gör-"
Durdum. Tabiya! Daha dün Tae annesinin olduğunh düşündüğüm bir çerçeve görmüştüm.
"N'oldu neden durdun?"
"Bahsettiğin çerçeve... Sen ve bir kadın sanırım annen olduğu bir çerçeve mi?"
Taehyung'un gözleri büyümüştü.
"E-evet nerede çabuk söyle."
Taehyung'a bir adım atıp yaklaşıp elini tuttum.
"Eğer birşey olmamışsa yerini biliyorum burada değil."
Diyip evden dışarı çıktık. Arabamın kapısını açacakken Tae durdu "ben arabamı getirdim onla gideceğiz."
Tae'ye karşı çıkmadan peşinden gittim. Sürücü koltuğunun yanındaki ön koltuğa oturdum.
"Çerçeve en son senin evindeydi."
"Tüm evi aradım ve bulamadım!"
"Belki gözünden kaçırmışsındır. Hem anlatsana bu çerçeve senin için neden bu kadar önemli?"
"Boşversene sen!"
"Hmm... Peki evimi nasıl buldun"
"Aferin! Sonundan seni ilgilendiren sorular sormaya başladın."
"Hala sorumun cevabını alamadım yalnız?"
"Telefonundan."
"Ha?! Telefonumdan mı nerede o? Nasıl?"
Taehyung bir yandan araba kullanıp bir yandan telefonumu çıkardı. Hemen elinden aldım.
"Dün bizim evde unutmuşsun telefon rehberinden 'komşu' diye kaydettiğin kişiden evini buldum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
black screen/siyah ekran
Fanfictiontae İnternette hiç tanımadığı o çocuğun ona kız demesiyle isin cinayete ve hapislere gideceğini hiç tahmin etmemişti... Gözünün önünde babası tarfindan annesi öldürülen tae, içindeki nefreti okuldaki erkeklerden çıkartmaya başlar, fakat jk'nin kard...