Gösteri GünüReika Saionji|•
"Heyyo! Ben sunucunuz Liva Shiba! Bu gösteriyi eminim çok merak ettiniz!"
"Ya ya ne demezsin" Sahne arkasından Erika konuşmuştu.
"5 tane gösterimiz olucak sırayla isimleri söylüyorum. Lysan, Lavinya, Obster, Elis, Predetors, gruplarıdır."
"Sonda olmamız güzel" dedim kızlara gülerek.
"Bencede" dedi Luvis.
O sırada Lysan grubu yanımıza geldi. "Predetors, berbat performansınızı görmek için sabırsızlanıyorum." dedi en öndeki sarı saçlı kız.
"Bunları yalvarırkende söylesene." oldukça sessiz söylediğim için duymalarına imkan yoktu.
"Ne dedim tatlım." dedi aynı kız. "Bişey söylemedim." dedim ve gözlerimi gözlerine kenetledim.
"İyi peki madem. Bu arada Erika umsrım geçen ki gibi düşmezsin." dedi ve güldü. Diğer kızlarda onunla beraber gülmüştü.
Erika tam ağzını açıkcakken Luvis hemen ortaya çıktı ve onu susturdu.
"Dikkat et de senin olmayan beyni'nin üstüne düşmesin ve lütfen bir daha gülmeyin ağzınız o kadar kötü kokuyor ki kendimi öldürmek istedim. Performansınızıda çok merak ettim. Sizin erkekleri etkilemek için giydiğiniz kıyafetlerle ne yapıcaksınız orası tartışılır."
Bu sözleri duyduğumda ben bile bozulmuştum bu kızlar nasıl bozulmasın. Sarışın kız nefesi kokuyor mu diye kontrol edip gitti.
Diğer kızlar arkasında kalmıştı. Belki o kızlarıda gruba eklemeliyim.
"Luvis beni çok iyi savundun teşekkür ederim." dedi Erika minnettar bir şekilde.
Yüksek bir ses gelince hemen arkamızı döndük. Baktığımda ise yerde yatan bir Shou görmeyi beklemiyordum.
Hemen önünde üçüzler, Aoto ve Tagı vardı. "Siz bizi mi dinliyordunuz?" diye soru yönelttim.
"Yo ne alakası var" Dedi aotoç. Tagi de ona umutsuz bir vaka olarak bakınca pes ettiler.
"Sizi dinledik" dedi Aoto. Tam ağzımı açıcakken "Predetors grubunu sahneye davet ediyoruz" diye bir ses duyuldu.
"Hani en sondaydık." Diye söylendi Ouzou. "Yanlışlık olmalı. " diye yanıtladı kardeşini Ryuuji.
Tam sahneye çıkacağımız sırada bir ses daha yükseldi.
"Gösterimiz iptal, polisler herkesi sorguya çekecek" diye ses yankılandı.
Bölüm Sonu
Oylamayı unutmayınn
Yazım yanlışlsrını boşverin düzeltmeye üşeniyorumm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Memories Never Die |Reita|
Teen FictionReika utangaç bir kızdır fakat bir o kadar da psikopattır. Okulun popüler çocuğu olan Kotaya aşıktır buna takıntıda denilebilir. Ona her yaklaşan kızı veya sevgilisini öldürmekle gününü geçirir. Bunları yaparken dikkat çekmemek ister ve popüler kızl...