Dünya'dan...
Ellerimi göğsüne koyup destek alarak kalkmaya çalışırken hızla beni yere yatırıp üzerime çıktı.
Nefesini yüzümde hissediyordum. Dudaklarını yanağıma sürtüp dudaklarıma deydirdi.
"Bana çocuk vermeni istiyorum."
Gözlerini gözlerime kenetledi. Ellerimi tutup kafamın üzerinde birleştirdiğinde kıpırdadım.
"Senden çocuk yapmak mı?" alayla güldüm. "Delirdin heralde."
Dudağının kenarı yukarı kıvrıldı.
"Sana neden bu kadar komik geldi bilmiyorum, karıcım. Ama iyi düşün, dicle evlensin mi?"
Ellerimi çekmeye çalıştım. Bu sözleri beni sinirlendirmişti.
"Bırak!"
"Ne zaman benden kaçmaktan vazgeçeceksin?" ona bakmam için beni sarstıktan sonra ellerimi biraz daha sıktı. "Sen ne zaman...Ah!" canımı acıtıyordu. "Beni. zorlamaktan. vazgeçeceksin?" diye devam ettim kesik kesik.
Üzerimden kalktığında bileklerimi ovdum. Camı açtıktan sonra elini duvara sertçe vurdu.
"Gökmen!" Elini bir kez daha duvara vurdu.
Ayağa kalkıp hızla yanına ilerledim. "Yapma!"
"Bırak!" diye bağırıp beni kendinden uzaklaştırdı.
"Git ne istiyorsan yap, gözüme görünme!"
Kalbim hızla inip kalktı. Beni kovuyor muydu?
"B-Ben..."
"Dünya. Git. yoksa. canını. yakarım." dedi kesik kesik. Ciddi miydi?
"Sakin ol, lütfen."diyebildim. Aramızdaki mesafeyi kapatıp sırtımın duvara çarpmasını sağladı.
"5'e kadar sayacağım. Hala burada olursan..." burnunu burnuma deydirdi. "kendimi tutmayı bırakacağım."
"1"
"Gökmen, b-beni korkutuyorsun."
"2"
" Lütfen sakin ol." elimi tereddütle yüzüne deydirip yavaşca elimi gezdirdim.
"3"
"4"
"Lütfen."
"5"
Belimi kavrayıp duvara bastırdı.
"Sana git dedim..." Belimi sıktı." Ama gitmedin."
Titrek bir nefes aldım. Omzumdaki saçlarımı geri itip dudaklarını yaladıktan sonra kulak mememi dislerinin arasına aldı. Göğsüm hızla inip kalkıyordu. Onu sakinleştirmeliydim. Yapamazsam canımı yakacaktı.
Ellerimi ürkekçe kaldırıp boynuna doladım. Belimdeki elinin gevşediğini hissettim.
Gözleri gözlerimden dudaklarıma kaydığında tuttuğum nefesimi bıraktım.
Göğsümü avcunun içine aldı ve yukarı iterek sıkmaya başladı. Hızlanan eli kasıklarıma kramplar sokuyordu. Dudaklarını boynuma sürttükten sonra minik öpücükler kondurdu.
Bacağımdan tutup yukarı kaldırdı. Bacaklarımı beline dolamamı sağladı. Sırtım yatağa deydiğinde nefesimi tuttum. Biraz sonra beni yine seks objesi olarak kullanacaktı.
"Sanırım çuval da giysen ben bu hale geleceğim."
Üzerime ağırlığını verdiğinde neyi kastettiğini anladım. "Şimdi seninle basit bir oyun oynayacağız." Basıt kelimesini bastırarak söylemisti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİ AŞK
General FictionDünya, 19 yaşına kadar teyzesini annesi sanan bir genç kız. Hiç tanımadığı kardeşini evlilikten kurtarmak için yaptığı zoraki bir evlilik. Tamamen değişen hayatı.... Gökmen'in ona yaşatacakları.. Zorlayıcı bir hikaye sizleri bekliyor... Umarım...