2022/01/17
||Hétfő||
2 nap telt azóta, amióta ki költöztünk Milánóban. Nagyon jó itt lenni. Más a lég kör, mint otthon Magyarországon. Ma megyünk el intézni a papírokat, meg amit kell. Rohangálos, fárasztó nap lesz a mai. De amit el kell intézni, az nem várhat holnapra. Boldogan keltem, ki nyitottam a szemem, oldalra néztem és Brúnó mélyen aludt. Lassan ki keltem az ágyból, fel vettem egy meleg pulcsit, meleg leggingst, ki mentem és csináltam reggelit. Most egy édes reggelire vágyom, ezért amerikai palacsintát fogok csinálni. Amit a szerelmem is szeret. Egyszer csak át ölelték a derekam.
Brúnó: Buongiorno bellezza. - köszönt olaszul. (Jó reggelt, szépségem)
Én: Lo stesso vale per te, amore mio.
- mondtam. (Neked is, szerelemem)Brúnó: Imádom, ahogy olaszul beszélsz baby. Illik neked ez a nyelv. - mondtam.
Én: Mindig is szerettem az Olasz nyelvet. Szóval Adoro l'italiano.- mondtam mosolyogva. (Imádom az Olaszt)
Megfordított, fel kapott, fel tett a pultra, szét tettem lábamat, közé ment, mosolyogva átkaroltam a nyakát. Ő szájára is mosolyra húzódott.
Brúnó: Az én életem, egy ki baszott tündér mese. - mondtam.
Én: Enyém is veled. - mondtam.
Brúnó: Nem létezik számomra más, csak te Kamilla. Szeretlek. - mondta.
Én: Én is szeretlek. - mondtam.
Alsó ajkát be harapva nézet oldalra és vissza a szemembe.
Brúnó: Ne mondd, hogy te is. Olyan, mintha csak beleegyeznél. - mondtam.
Én: Szeretlek Brúnó. - mondtam mosolyogva.
Mosolyogva közelebb jött és lágyan
megcsókolt Mosolyogva el váltam az ajkától.Én: Tudod melyik filmre emlékeztet az előbbi párbeszédünk? - kérdeztem.
Brúnó: Na melyikre? - kérdezte.
Én: Miután összecsaptunk. - mondtam.
Brúnó: Tisztán emlékszem, arra a filmre rángattál el. - mondta.
Én: De nem bántuk meg, igaz?
- kérdeztem.Brúnó: A film végén nekem volt jó. Legalább jól be nedvesedtél a végére és fel is izgultál. - mondta.
Én: Oké, most engedj el, mert éhes vagyok. - mondtam.
El löktem magamtól, le patantam a pultról és sütöttem tovább a palacsintákat. Amikor kész lett, rá tette. Rá tettem a tányérra, be vittem le fényképeztem, gyorsan fel tettem a storyba és el kezdtünk enni és közben beszélgettünk.
YOU ARE READING
The Young Boss (Pető Brúnó ff.)
RandomSziasztok. Ez a történet kitalált. Mivel a Brúnó Zenész és nem főnök. Laci meg a barátai is benne lesznek, mivel a Lacival iskola óta legjobb barátok. Szűcs Kamilláról szól, aki nagyon sürgőssen kell munka. Már kezdte volna feladni, de egyik kap sze...