38. Pro vás cokoliv

8 2 2
                                    


Nora běžela do své komůrky a pak za sebou rychle zabouchla dveře.

Popadla vědro s vodou, které měla u postele a malým hadříkem si začala rychle omývat své intimní partie, aby v jejím lůně nezůstalo Arpádovo semeno.

Drhla svou kůži tak zběsile a jak jen mohla, až si byla jistá že je už skutečně čistá, protože věděla co by to znamenalo, kdyby ona jen pouhá služka otěhotněla s pánem. ,,I když nemohla popřít, že by se ji to s ním nelíbilo," řekla si v duchu a přitom se okřikla ,,Na co myslíš ty hloupá!" protože si nemohla přiznat, že by to nechtěla znovu.

Rychle se oblékla a pak vyšla z komůrky. U dveří Arpádova pokoje zaváhala, ale nakonec vzala za kliku. ,,Co kdyby pán Arpád, něco potřeboval," řekla si pro sebe a v tu chvíli vstoupila do jeho pokoje. A když vešla do jeho koupelny, tak ji překvapila vysoká monumentální postava, která právě vylézala ven z kádě.

,,Promiňte pane," řekla a když viděla kapky vody jak stékají po jeho nádherném a mokrém těle, tak sklopila zrak.

Polila ji červeň a ona se raději zadívala rychle do země, aby se nemusela dívat na něj. I když nemohla popřít, že by se ji ten pohled nezamlouval.

,,Chtěla jsi něco Noro?" zeptal se Arpád, který se mezi tím zahalil do plátna a pak přešel k ní a vzal ji za bradu, aby se mu mohla podívat do očí. ,,Ne, já jen jestli něco nepotřebujete," odpověděla a přitom se na něj pousmála.

Potom stáhla ruku ke tkanici od své šněrovačky a začala ji pozvolna rozvazovat.  

,,Co to děláš?" ptala se sama sebe v duchu, ale prostě si nemohla pomoc a podívala se na na něj smyslným pohledem.

,,Vlastně bych od tebe něco potřeboval, Noro," řekl Arpád a přitom se ji jeho horký dech ovanul kolem krku. ,,Mohla bys pro mě něco udělat?" zeptal se a přitom ji přejel palcem po šíjí. A pak jedna jeho ruka zabloudila pod její sukni.

 ,,Pro vás cokoliv, pane Arpáde," odpověděla Nora a přitom se usmála.

,,Říkej mi jen Arpád..ano," řekl a přitom zajel prstem do její jeskyňky a ona nahlas zasténala. ,,Přinesla by jsi mi klíče od mučírny," zašeptal ji Arpád do ucha a přitom něžně stiskl její ušní lalůček a ona se prohnula, protože zároveň i jeho prst do ní zajel opravdu hluboko. 

,,Když mi je přineseš, tak ti to udělám něčím mnohem větším než prstem a taky mnohem příjemnějším a uspokojivějším," řekl ji slabým hlasem a přitom se v ní jeho prst opět pohl.  

,,Ale jistě," odpověděla po chvíli a přitom se jejich oči setkaly. A Nora se tiskla k jeho prstu, stále víc a víc. A přitom hlasitě zasténala, když se v ní jeho prst opět pohl.

,,Ááá!"vykřikla a přitom se prohla v zádech a Arpádův prst, který si s ní příjemně pohrával ji přinášel ta nejsladší muka..,,Ach..ááá! zasténala a přitiskla se k opět k jeho prstu, který ji přinášel příjemné prožitky.

,,Ááá!" zaječela a přitom přivřela oči slastí, protože právě dosáhla uspokojení.

,,Ššš!" řekl Arpád a přitom ji umlčel polibkem, aby ze sebe nevydala další výkřiky. ,,Ticho, nemusí nikdo vědět co tu s tebou dělám," dodal a přitom si ji k sobě přitáhl a vzal ji lehce za zadeček.  

,,Věděl jsem že budeš hodná," řekl po chvíli a pak ji dál na rty polibek. ,,Tak a teď běž a přines mi ty klíče," dodal a potom ji pokýval hlavou ke dveřím aby odešla. A tak si Nora upravila šaty, i když ještě byla stále celá omámená z prožité rozkoše, protože ještě stále nemohla popadnout dech a tváře ji žhnuly tak, jako kamna v zimně.

Ale přesto se přemohla a odešla, i když by klidně ještě ráda nějakou tu chvíli zůstala.

Poslední Hřích 2Where stories live. Discover now