~Seven~

47 3 0
                                    

Hamar hazaértem a shopping túrámról, majd felmentem szobámba, és azokat az ajándékokat is becsomagoltam. Miután ezzel végeztem, a telefonom megcsörrent. Ismeretlen szám volt.

-Igen? - vettem fel.

-Oké, akkor jó számot hívtam- sóhajtott Beni a túloldalon, mire felvontam a szemöldököm. 

-Honnan van meg a számom? - érdeklődtem. Lassan az összes elérhetőségem meg lesz neki.....Az azért komolya, ha úgy vesszük, hogy ebből én nem adtam meg neki semmit.

-Szerinted? - kérdezte, mire elmosolyodtam.

-Jázmin?

-Bingó- csettintett. -Szabad vagy?

-Most? Per pill, igen- feleltem, majd ellenőriztem az időt. Öt óra múlt. -De miért? Elakarsz rabolni? - elfojtottam egy mosolyt.

-Tulajdonképpen igen- bólintott. Vagyis csak gondolom, hogy bólintott. -Van kedved sétálni?

-Hát...amúgy most értem haza, de amúgy van..nincs hideg?

-Kapsz forrócsokit- mondta vigasztalás képpen, kire felnevettem. 

-Oké, benne vagyok- egyeztem bele, majd elköszöntünk egymástól, és kinyomtam. Elmentettem a számét, és beírtam, hogy "Beni". Találó, nem?

-Hova, hova? - érdeklődött anya, miközben belebújtam a csizmámba. Oké, levegő ki. Be-ki-be.

-Kiszellőztetem  a fejemet. A vásárban nem nagyon tudtam. Tele vagyok ezzel  a Kevin hülyeséggel- kamuztam be. Nem szerettem volna elmondani, hogy talim van. Ahhoz még nincs felkészülve.

-Ohh, oké. Menj csak. De minimum két óra és gyere, rendben? 

-Rendben- bólintottam, és felvettem a kabátomat. A sapkámat a fejembe húztam, majd kiléptem a bejárati ajtón. Aztán eszembe jutott valami. Az oké , hogy sétálunk, de hogy hol? És mikor? Ezzel a tudattal hívtam fel.

-Igen?

-Amúgy hol találkozunk? - érdeklődtem. 

-Nyugi, úton vagyok már- közölte röhögve. Öhm..oké? De hova?

-Hova?

-Hát a lakásotok felé- mondta ki egyszerűen, mintha olyan átlagos lenne, hogy még a címemet is tudja. 

-Megint Jázmin?

-Aha. Konkrétan mindent elmondott rólad- felelte, és majd kipukkant a nevetéstől. 

-Ne már! - nyomtam ki a telefont, majd zsebre tett kézzel vártam, hogy Beni felbukkanjon. Nem kellett sokat várnom, mert egy kapucnis alak bukkant fel a kerítés mögött, majd csak a hév kedvérért, lehúzta a csuklyáját, hogy lássam, valóban ő az.

-Te mindig így jársz? - kérdeztem, majd kiléptem a kapun, és mellé léptem.

-Nem, csak most így volt kedvem- vonta meg a vállát, majd elhagytuk a házunk táját, és neki láttunk a sétának. 

-Aha, értem. Hát, kicsit para volt- vallottam be, mire felnevetett, és ismét lehúzta, csakhogy ne zavarjon. 

-Így már jobb?

-Igen- feleltem. -Sokkal. Valamiért annyira abszurd. Amolyan ....-deja vu érzés. De ezt már nem mondtam ki.

-Amolyan? - ráncolta a homlokát, ugyanis nem fejeztem be a mondatot.

-Amolyan..tudod, vannak a filmekbe azok a para jelenetek- tereltem a témát kissé, hogy ne tűnjön fel neki, hogy az előbbi kényes téma.

-Igen! - csillant fel a szeme. -Imádom az ilyen filmeket.

-Én csak romikat nézek- vontam meg a vállamat. 

-És az akcióval vagy a Fantasy-val mi van?? - lepődött meg, mire megráztam a fejemet.

-Offosak- mondtam. -Nem szeretem őket.

-Hát ez fura.....

-Mi? Hogy nem szeretem? - kérdeztem , mire bólintott.

-Aham. Minden lány szereti ezeket. 

-Hát..én nm vagyok olyan lány- meredtem a távolba, majd lehajtottam a fejemet, és belerúgtam egy kőben.

-Azt észrevettem- motyogta. -Miért érzem azt, hogy van valami a múltadban, amit titkolsz az emberekkel.

-Nem szeretnék erről beszélni, tényleg. Cuki vagy, hogy aggódsz, de...nem állok rá készen- suttogtam.

-Cuki vagyok? - lepődött meg, mire elvörösödtem. Hál'istennek, hogy már besötétedett.....legalább nem látja a pírt az arcomon.

-Öhm....jön ki új dalotok? - újabb téma váltás.




Halika!!!!!!!!!!!!!!!!!! New rész! Ha tetszik, akkor vote/komment! Pusza!💖

Helga

Szétszórt/ Benisso ffWhere stories live. Discover now