Medya: Ecmel Minel Külen.
[İyi okumalar bebişlerim.]
Terleyen ellerimi üzerime sildim. Sanki Nuray değil de ben nişanlanıyordum. İlk defa onun karşısında bu kadar çok heyecanlanmıştım.
"Teşekkür ederim." dedim.
Cebinden çıkardığı anahtarı bana uzattı."Nişandan çıktıktan sonra benim evime gidersin. Arabanı da getirdim." dedi.
"Artık kendi evime gideceğim. Bir kaç gün kadar kendi evimde kalacağım. Daha sonra ise buradan temelli olarak Rize'ye babaannem ve amcamın yanına gideceğim." dedim.
İçeriye girdiğinde kapıyı kapattım. Boyum hâlâ ona yetişmiyordu.
"Nereye gidiyorsun Ecmel?" dedi.
"Babaannemlerle yaşayacağım." dedim.
"Baban oraya gelirse?" dedi.
"Babam babaannem ile konuşmuyor." dedim.
"Seni tek gönderemem. Geçen sefer haber etmedin, yolda otobüsün önünü kesti Halil. Onun adamları illa bir şey yapar." Anahtarı avucumun içine bıraktı."Bana haber etmeden hiçbir yere gitmiyorsun. Evime gidiyorsun. Asıl beraber gideriz." dedi.
"Giray, nişanlanıyorsun ve nişan çıkışı beraber evine mi gideceğiz? Millet ne der biliyor musun?" dedim.
"Sence milletin ne diyeceği umrumda mı? Söylesene umrumda mı?" dedi.
"Yok Giray ben evime gideceğim artık." dedim.
"Tamam bakarız sonra. Yine anahtarlar sen de kalsın." dedi.
"Tamam." dedim mırıldanarak.
"Bu da arabanın anahtarı." dedi.
"Teşekkür ederim." dedim.
"Hoş geldin abi." dedi Ceylin.
"Hoş buldum da, siz ne bu güzellik?" dedi Giray.
"Nuraydan güzel olmamız gerekti ne yapalım?" dedi Ceylin gülerek.
Kalçamı koltuğa yasladım. Elbisenin göğüs tarafını yukarıya doğru çektim.
"Ee sen böyle mi gideceksin?" dedi Ceylin.
"Evet." Giray gömleğinin yakasını düzeltti."Her neyse gidip Nuray'ı kuaförden alayım, daha kuaförde duruyor." dedi.
"Hadi git." dedi Ceylin.
Giray evden çıktı. Suyu içerek su bardağını sehpanın üzerine bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜ DERİLER
Action"Bırak." diye bağırdımda ellerini vücudumda gezdirdi. "Bırak Halil bırak." dedim bağırarak. Boynumun her yerine öpücükler bırakıyordu. Ellerini vücudumda gezdiriyordu."İster iste, ister isteme. Senin fikrin beni asla ilgilendirmez. Vücudumdan, boy...