39. Zlobivá holčička

6 2 2
                                    


,,Počkej, Mátyásy, chci si tě prohlédnout," řekla Mimi a přitom se od něj trochu odtáhla a se zájmem i zalíbením si prohlížela jeho nahé tělo. 

,,Tak co? Líbí se ti to co vidíš, srdíčko?" zeptal se Mátyás a přitom si ji k sobě přitáhl.

,,Hm, jsi pořádný kus chlapa. Ale počkej ještě jsem si tě pořádně neprohlédla," řekla a pak vstala, jenže on ji vzal za ruku a přitáhl si ji k sobě do trávy. ,,Prohlížet si mě můžeš i v leže," zašeptal a přitom ji dal na rty polibek.

,,Ale to není ono," řekla Mimi a přitom se znovu zvedla a začala si Mátyáse, který ležel na trávě bedlivě prohlížet.

,,Jsi krásný," zašeptala a přitom se pousmála. ,,Ba, ne jsi nádherný!" vykřikla a přitom se přikrčila a políbila ho. ,,A to jsi ještě neviděla mé jizvy," řekl Mátyás a znovu si ji k sobě přitáhl do trávy a jejich polibek prohloubil ještě víc.

Potom ji přetočil na záda a začal ji roztahovat nohy.

,,Ach, Mimi, ty ani nevíš jak moc mě přitahuješ," řekl a potom ji políbil znovu. Chtěl do ní vniknout, jenže ona ho od sebe odstrčila a pak se zvedla a začala utíkat. 

,,Pojď Mátyásy, chyť si mě!" vykřikla a přitom se rozběhla k nedaleké kládě.

,,Myslím že tady někdo zlobí a asi potřebuje naplácat," řekl Mátyás, když ji chytil a přitom si ji přitáhl k sobě. ,,Ty jsi ale moc zlobivá holčička," zašeptal ji do úst a pak ji položil na kládu. ,,Ano, prosím," odpověděla Mimi a přitom před ním roztáhla nohy a se zalíbením ho pozorovala.

,,Tak to ti budu muset neplácat pořádně," řekl Mátyás a potom si ji otočil, takže bříškem ležela na kládě a začal se mazlit s jejími stehny i s jejím zadečkem.

Potom ji přes něj švihl a Mimi slastně vykřikla.

,,Ááá!" zasténala, když jeho ruka dopadla na její pozadí znovu a přitom se prohla v zádech, protože ten dotek byl tak impulzivní, že ji to vzrušovalo. Našpulila k němu zadeček a přitom znovu slastně vykřikla, když jeho ruka opět uhodila na její pozadí.

Po chvíli jeho ruku nahradil jeho úd a on do ní začal zběsile pronikat.  

Poslední Hřích 2Where stories live. Discover now