3.Bölüm|SICAKLIK
Feride
Güneşin ışığı yüzüme çarpıyordu perdenin arasından .. yataktan kalktım saat henüz 08:23 tü iyi saatte uyanmıştım... kahvaltı yapıp üstümü giyindim ve çıktım... Taksiye binip şirkete gittim... Ahmet'in odasına girmek için kapıyı çaldım...
"Merhaba Ahmet bey"
"Merhaba Feride"
"Abi bu Feride mi?"
"Evet "
Acaba bu kız kimdi? kardeşi galiba...
"Merhaba ben Sıla Dündar Ahmet'in kardeşiyim sende başroldeki Feride olmalısın"
"Evet ben Feride Özdinç..memnun oldum Sıla hanım""Hanım ne neredeyse aynı yaştayız sen sıla de "
"Peki sıla "dedim..
"Feride bugün en önemli sahneyi canlandırıcaz dünden daha fazla yorulucaz"
"Sorun değil Ahmet bey "
"Peki daha var bı kahve içer misin?"
"Yok sağolun ben odaya gidiyim"
"Tamam"
5 dakika sonra
"Abi ben yarın İzmir'e gidicem"
"Neden sıloş?"
"Babamı özledim "
"Tamam abicim"
Yönetmen bağırdı "Herkes toplansın ilk bölüm başlıyooor"dedi ...
Ahmet
İlk bölüm için bize az konuşma verdiler ezberledik ikimizde...Feride bugün daha da güzel geldi gözüme sebebini bilmiyorum ama çok çekici geliyordu bana... kostüm ile farklı heleki gözlüğü onu çok şirin gösteriyordu..
4 saat sonra
Ahmet
Ayaklarıma kara sular indi canımız çıktı ya ...ve saat 5 olmuştu yavaş yavaş bitiyordu...filmin son sahnesinde Feride ağlayacak bende ona sarılacaktım ...
Feride
Filmde ağlama sahnesi vardı ağlamadım gerçekten gözüme bir damla ilaç gibi birşey sıktım ve göz yaşlarım kendinden aktı...
Ahmet de bana sarıldı ama rol icabı bile olsa çok rahatlatmıştı bana sarılarak...çok yorulmuştum gerçekten eve gidip uyumak istiyorum...1 saat sonra
AhmetNedense Feridenin ağladığı sahnede gerçekten samimi olarak sarıldım...içim acıdı gerçek ağlamasa bile ...Sıla yarın gidiyordu tek kalıcaktım... duşa girdim salona geldim ve camı açtım...