Bölüm-3 Düşünce

483 37 1
                                    

Herkes hakkımda konuşuyordu. Ani duygu değişimi sadece bir tek şeyi gösterir. Duygusallık. Bu da insan değil yaratık olduğunu gösterirmiş. Ben buna inanmıyorum. Bence asıl yaratık tek bir duygusu olanlar! Bir sürü güzel veya kötü duygu varken neden sadece bir tanesi tarafından yönetilsin ki vücudumuz?

Artık insanların bana garip bakmasına alışmıştım ama yine de sinirlerim bozuluyordu. Farklı olmayı seviyordum. Tek sorunum birilerine anlatmamak zorunda olmamdı. Arkadaşlarım vardı. Ama onlara güvenip güvenemeyeceğimi bilmiyordum.

Arkadaşlarımdan Kaoru'nun duygusu Güven. Her daim güvende olduğunu hissediyor. Güzel ve rahatlatıcı bir duygu ama tek duygun bu olduğu zaman çok tehlikeli olduğunu kabul etmek gerek. Evimde olduğumda ben de güvende hissederim. Her zaman değil.

Kohana'nın duygusu Aşk. Abartısız, gördüğü herkese aşık oluyor ve terslendiğinde kalbi çok çabuk kırılıyor haliyle. Aslında Aşk duygusunun çok gereksiz olduğunu düşünüyorum. Başlarda çok güzel oluyor ama sonra sana acı çektirmekten başka bir işe yaramıyor. Tabi acı duygun varsa.

Keiko'nun duygusu Merak. Her şeyi ama HER ŞEYİ merak ediyor. Bu gerçekten sinir bozucu çünkü çok saçma sorular soruyor .Sürekli. Ama yine de onu seviyorum çünkü bu onun suçu değil. Doğanın aptal bir kanunu yüzünden böyle olmak zorundaydı.

Kaoru ve Keiko iyi anlaşıyor. Kaoru herkese güvendiği için Keiko' nun merak ettiği sırlarını söylüyor. Gerçi herkese güvenip söylediği için sır olmaktan çıkıyordu.

Onlara anlatırsam belki benim gibi olmaya çalışır ve birden fazla duyguları olur diye düşünüyordum.

Duygusal mı Duygusuz mu?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin