Selaam başlama tarihinizi alayımm
Pinhâni - Bilir o beni
• • •
Saat sabahın sekiziydi ve ben herşeyi siktir edip ayı gibi yatmak istiyordum.
Ama evde bakmam gereken bir kardeşim olduğu için ne yazık ki sike sike o okula gitmek zorundaydım.
Hemen okul formamı giyip hazırlandıktan sonra odasında rahat rahat uyuyan kardeşim Ayaz'ı öpüp onu kucakladım. Ben evde olmadığım zaman ona komşumuz Ayla abla bakıyordu kadının hakkı ödenmezdi yemin ediyorum.
Ayaz'ı bıraktıktan sonra saatime baktım yine okula geç kalıcaktım amına koyayım. Allahtan evimiz okula yakın olduğundan koşa koşa gitmem 5-10 dakikayı falan bulmuştu.
Okulun önüne geldiğimde her zaman olduğu gibi bütün gözler bana dönmeye başlamıştı. Onların bakışlarını görmemek için kulaklığımı çıkardım ve müzik dinleyerek sınıfa doğru adımladım.
Sınıfa girer girmez en yakın arkadaşım Kerem beni karşıladı.
"Oo sonunda paşamız teşrif etmişler"Sırıttım."Bu kadar özlediğini bilseydim daha erken gelmeye çalışırdım Keremciğim"
Ben cümlemi tamamlar tamamlamaz Tarihçi sınıfa girdi ve hemen ders anlatmaya başladı.
"Bu konu ancak soru çözerek kavranabilecek bir konu. Ödev değil ama eve gidince test çözüp tekrar yapın mutlaka."
Hoca tam sözünü bitirdiğinde sınıfın kapısı tıklatıldı ve ardından nöbetçi öğrenci girdi.
"Hocam böldüğüm için özür dilerim. Müdür Can Akyüz'ü yanına çagırıyor"
Ben ne yaptım diye düşünürken
Hoca bana seslenip git anlamında işaret yaptığında sınıftan çıktım.Nöbetçi ögrenci özür dilermiş gibi gözlerime bakıp hızla kaçtığında ben ne olduğunu anlamadan gözlerim kapandı.
Gözlerimi zar zor açtığımda etrafı inceledim alt kattaki spor salonundaydık bir sandalyede ellerim ve ayaklarım bağlı şekildeydim.
Ve tam önüme baktığım sırada en büyük zorbam Kaan Şimşek ve onun arkadaşlarını görmek isteyeceğim son şeydi.
Bana sanki çöpmüşüm gibi iğrenerek bakıyordu. Ama ben artık buna alışmıştım çünkü eşcinsel olduğum için ne zaman canı istese beni dövüyordu. Bu dünya bizlere karşı her zaman böyleydi adaletten yoksun
Sırıtarak konuşmaya başladı;
"Canımız da uyanmış bakıyorum.
Bugün nerenden başlayalım istersin""Benden ne istiyorsunuz size hiçbir zararım yok."
"Senin bu dünyada olman bile hata ibne iğreniyoruz senden."cümlesini bitirir bitirmez yüzüme bir yumruk geçirdi.
Ben tepki vermeden hemen bu eziyetin bitmesini bekliyordum çünkü ders vardı. İlerde kardeşime daha iyi bakmam için o dersleri almam ve doktor olmam lazım.
Yakamdan tuttu ve yüzüme bir yumruk daha geçirdi benim hiç bir şey demediğimi, tepkisiz kaldığımı görünce daha çok sinirleniyordu.
"Tepki versene siktiğimin ibnesi konuş!""Ne olur biraz hızlı ol ders bitmeden yetişeyim"
Dediklerim onu afallatmıştı bi anlık yumrukları da durmuştu. Başımı kaldırdım ve onunla göz göze geldim.
Gözlerindeki duyguyu tam anlayamıyordum ama sanki bana hastaymışım gibi bakıyordu.Arkadaşlarına siz gerisini halledersiniz anlamında birşeyler dedi ve salondan çıktı..
´¨'*:•.★•:*´¨'*:•.´¨'*:•.★•:*´¨'*:•.
İlk kitap yazışımdı bölüm biraz kısa oldu umarım beğenirsinizz