28.bölüm

93 5 0
                                    

Sıkıntıyla Gökay abime döndüm.

" Abi dışarıya çıkalım mı? "

Gökay abim donmuş bir şekilde bana baktı. Evet ona abi demiştim ve diğerlerine de içimden abi diyordum artık.

" Abi mi dedin sen! "

Gökay abim şokla ve mutlulukla sorduğu soruyla gülümseyerek başımı salladım.

" Abim değilmisin! "

" Abimin tabikide abinim! "

Gökay abim sıkıca sarıldı ve huzurla ona sarıldım. Daha sonra çocuk gibi heyecanla sürekli abim olduğunu sorgularak gezmeye gittik. Gökay abimle güzel bir akşam geçirdik ve eve geldik.

" Güzelim gel yanıma ve seni çok özledim. "

" Geldim abi. "

Altan abim şokla bana bakarken diğerleri aynı anda konuştular.

" Abi mi?! "

" Abi mi dedin sen! "

Altan abimin sorusuyla gülümseyerek başımı salladım ve abim beni havaya kaldırdı. Etrafında bir tur döndürdü ve yere indirdi. Saçlarımı okşadı ve öptü.

" Hala inanamıyorum abi dedine güzelim! Hadi bir daha abi de! "

" Abi. "

" Abim kurban olurum sana ben. "

" Bana abi de! "

Altay yanıma geldi ve heyecanla konuştu.

" Hepimiz abimsinsiz! "

Diğerleri de yanıma geldi ve gözlerinde gördüğüm heyecanla gülümsedim. Deniz'e döndüm.

" İkizim bugün birlikte yatalım mı istersen?. "

Deniz şokla bana baktı ve genişçe gülümseyerek hızla yanağımı öptü.

" Yatalım ikizim! "

" Cihan Fırat Uğur Yılmaz Erdal Furkan Kaya Serkan Demir abilerim yarın çiğköfte yemeye gidermiyiz. Berk Ozan Efe Ege Ayberk sizde gelin ve abilerim ikizimle kardeşlerimle yiyelim! "

O gün benim ailemi ilk kez aile olarak görmem ve kuzenlerimi de abim olarak kabul ettiğim gün.




" Savaş abiiiiii! "

Savaş abim odaya saldı.

" Ne oldu güzelim! "

" Şu kutuya uzanamıyorum! "

Savaş abim yanıma geldi ve dolabın üstündeki kutuyu alarak elime verdi.

" Teşekkür ederim canım abim! "

Abimin yanağını öptü ve kutuyu alarak yatağa oturdum.

" Rica ederim bebeğim ve o kutuda ne var. "

" Benim için çok önemli ve çok değerli şeyler var. "

Savaş abim başını salladı ve ona baktım.

" Abi açaba çıkarmısın ve yalnız açmak istiyorum kutuyu. "

Savaş abim gözleri parıldayarak yanağımı öptü ve odadan çıkmasıyla telefonumu sabitledim.

" Kölelerin mükemmel! "

Eren'in kahkaha atarak demesiyle gülerek ikimizde kutularımızı açtık ve içinden çıkardığımız abur cuburları çıkardık. Uraz bilgisayarı sabitledi ve yanımıza geldi.

" Ablacığım! "

" Ne istiyorsun başımın belası! "

" Aşk olsun sanki bir şey isteyeceğim senden! "

Gerçek AilemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin