סורי על הטעויות🙏
נ.מ טאהיונגאחרי שסיימנו לאכול, קמתי ממקומי וצעדתי לכיוון הספה, קצת לנוח אחרי כל האוכל הטעים הזה.
מזווית העין ראיתי את ג'אנגקוק מפנה עם ג'ין את השולחן, תוך כדי שג'ין אומר לו ללכת לנוח וג'אנגקוק מתעקש שלא.
ג'אנגקוק נראה אדם רגיש ועדין מאוד,
ממה שראיתי והבנתי...הוא נראה בן אדם טוב, ונראה תמים ממש, לא כדי לנו להרוס לו את התמימות ואז הוא יהיה כמוני...
ראיתי אותו מסיים לעזור לג'ין לפנות, נותן לג'ין חיבוק ועולה בחזרה לחדר שלו .
לא ידעתי למה אבל ישר קמתי ממקומי והלכתי אחריו, מנסה להספיק אותו לפני שיכנס לחדר ואז אצטרך להפריע לו כשהוא נח ואז הוא יחשוב שאני מעצבן!...
עליתי אחריו רואה שהוא עומד לסגור את הדלת.
אז פשוט צעדתי במהירות לכיוונו מספיק לעצור אותו, בזה שאחזתי בידו.
הוא הביט בי במבט מבולבל ולאט לחיו נצבעו מעט גוון ורדרד, כנראה היה מופתע מפעולותי.
"ט-טאהיונג?" שאל אותי בבילבול,
"היי...ג'אנגקוק, חשבתי שאולי תירצה לבוא ליראות סרט?" שאלתי אותו מגרד בעורפי במבוכה.ראיתי שהיה מופתע, אך ניער את ראשו בשביל לחזור לעצמו כי כנראה שניזכר שצריך לענות.
"א-אמ כן בטח" הסכים על חיוך נבוך,
ואני רק משכתי את ידו איתי לסלון, מחייך לעצמי כשניזכר כמה היה חמוד הרגע.ירדנו ביחד לסלון, מיתישבים על הספה, כל אחד איך שהיה לו נוח ובוחרים סרט.
"אז...מה אתה רוצה לראות?" שאלתי אותו, והוא החזיר לי מבט חושב ואז ראיתי שרצה להגיד לי משהו אבל בחר לשתוק.
"לא יודע...." אמר לי מפנה מעט את מבטו ממני,
"תגיד מה שרצית לומר" אמר לי ישירות,
והוא רק היסתכל עלי מובך."לא, זה סתם.." אמר ולא הראה עיניין בזה,
שלחתי לי מבט רציני והוא נבהל קצת אז הסמיק מעט והתחיל לדבר."סתם חשבתי לראות את.......המיניונים- אבל לא משנה תבחר אתה" אמר במהירות ואני רק הפנתי את מבטי לטלוויזיה מדפדף בין הסרטים, מחפש משהו ספציפי...😏
ראיתי ששלחו לו הודעה אז הוא הוציא את הטלפון וכתב כמה דברים, בזמן שאני בחרתי סרט ומניח את השלט .
הוא ראה שהינחתי את השלט אז כתב משהו אחרון ועזב את הטלפון.
כשראה מה שמתי הוא ישר הביט בי מופתע, ואחר כך חייך והחזיר את מבטו לסרט, חייכתי לעצמי וגם אני חזרתי לראות את הסרט.
באמצע הסרט הרגשתי ראש פתאום מונח על כתפי, הסתכלתי עליו וראיתי את ג'אנגקוק רדום על כתפי.
עצרתי את הסרט וכיבתי את הטלוויזיה,
רציתי להעיר אותו אבל הוא היה נראה כזה חמוד כשישן.אז היזזתי את ראשו בעדינות ובזהירות לצד, קמתי מהספה והרמתי אותו בידי הולך לכיוון המדריגות, עולה איתו מיתכוון לשים אותו בחדרו.
בדרך ראיתי את ג'ימין בדיוק יוצא מהשירותים, "טאהיונג מה אתה עושה?" שאל אותי מבולבל, מסתכל על ג'אנגקוק שהיה בידיי.
"לא, פשוט שבני לראות סרט והוא נרדם באמצע" אמרתי לו והוא היה עוד יותר מבולבל.
"אז למה פשוט לא הערתה אותו?!" שאל אותי כמעט צועק, "שש אתה תעיר אותו,ולא רציתי להעיר אותו, הוא היה נראה נינוח.." הסברתי לו והוא הינהן והלך לכיוון חדרו.
המשכתי ללכת לכיוון חדרו של ג'אנגקוק,
מנסה ליפתוח את הדלת בעזרת מרפקי כי הוא היה בידי.פתחתי את חדרי והלכתי לכיוון מיטתו,
משכיב אותו עליה ומכסה אותו .הסתכלתי סביבי רואה כמה חפצים מונחים על השולחן, היתקדמתי לשולחן רואה זוג מישקפיים, קופסא ועוד כמה דברים.
לקחתי את הקופסא בידי ופתחתי אותה,
היו שם מונחים להם כל מיני תכשיטים יפים, ראיתי שלושה צמידים, שתי שרשראות, ארבעה זוגות עגילים ומלא טבעות.ניחשתי שזאת קופסת התכשיטים שלו, אז סגרתי אותה מניח אותה בחזרה על השולחן.
חיפשתי העיניי משהו מעניין עד שחפץ אחד תפס את עיניי.
זו הייתה תמונה ממוסגרת במיסגרת לבנה, בתמונה היו ארבעה אנשים,
את ג'אנגקוק ישר זיהיתי כי ראיתי הוא היה דומה לארנב, ראיתי גם גבר ואישה מבוגרים וילדה קטנה.ניחשתי שהבוגרים יותר הם הוריו של ג'אנגקוק, הסתכלתי לעומק על הילדה ואז נזכרתי בה כשנפגשנו בחנות,
היא הייתה עם ג'אנגקוק אז כנראה זאצ אחותו הקטנה.הסתכלתי על הדמויות התמונה, כשפתאום נפל לי האסימון,
אף אחד לא היה דומה לג'אנגקוק, וכך גם ג'אנגקוק לא דומה לאף אחד מהם...אבל לא יחסתי לזה חשיבות והנחתי את התמונה בחזרה על השולחן.
סיימתי לחקור את חפציו והיבטתי בשעון,
השעה הייתה 11:52 מה שהיה מאוד מאוחר כי מחר יש לי כמה סידורים לעשות...העפתי מבט אחרון בג'אנגקוק ויצאתי מהחדר, נכנס לחדרי, נכנס למיטה ונופל לשינה עמוקה.
-
מצטערת על הפרק הממש קצת הזה
הפרק היה קצר כי לא רציתי להכניס חלק מהקטעים של הפרק הבא ואז זה היה מבלבל...אני אפצה אתכם מבטיחה!
אבל אהבתן את הפרק..?
לא לישכוח להגיב ולהצביע💫
לוב יוו 💗
ביושש💋💋💋💋💋💋💋💋💋
YOU ARE READING
My bodyguard / Taekook
Romansaקים טאהיונג הידוע גם בשם הבמה וי ממבר בלהקת ביטיאס הגבר שכל אחת הייתה רוצה לעצמה חתיך , מפורסם ,עשיר ,דוגמן ,צעיר . אבל כולן יודעות שאין להן סיכוי מכיוון שטאהיונג העלה פוסט עם בת זוגתו החדשה שחצן אוהב את חברי להקתו כאילו הם חלק ממשפחתו 💚🐯 ~~~~...