Тридцять перше жовтня дві тисячі дев'ятий рік Манхеттен Біч, Нью-Йорк
«Так чудово відчувати, як ноги занурюються в пісок, а поруч шумить океан, піднімаючи хвилі майже у висоту дорослої людини», — подумала Ріна, милуючись настільки сильно розгніваним океаном, що вона, навіть перебуваючи досить далеко від води, відчувала як від цього прекрасного монстра надходить нестримна агресія.
І відразу повернувши голову до їхнього будинку на пляжі Ріна, знову залюбувавшись безліччю гарбузів, якими вони прикрасили його не тільки на честь її улюбленого Хеллоуїна, а також їх з Еріком шістнадцятиліття, не змогла не відзначити те, як яскраво-оранжеві та жовті гарбуза чудово поєднуються із зеленими деревами, жовтим піском і прекрасним синім океаном.
Настільки сильно занурившись у свої думки, що окрик батька: «Ріно, негайно взуйся!» здався їй схожий на гуркіт грому.
Здригнувшись від його суворого голосу і навіть встигнувши зловити так звані «в'єтнамські флешбеки», вона обернулася до будинку обличчям і, побачивши його у звичайному спортивному костюмі та рожевій термо-шапочці на голові, засміялася.
Від різкого переходу від того, як вона, почувши його хрипкий сексуальний баритон з агресивними нотками та його теперішнього і, головне, короткочасного кумедного зовнішнього вигляду, Ріна розсміялася в голос і не могла зупинитися, незважаючи на те, що знала, що Медока, друг її батька, планував після фарбування волосся зробити йому спеціальну маску.
Тільки побачивши, як батько погрозив їй кулаком, Ріна трохи прийшла до тями, чудово пам'ятаючи, яка тверда у тата рука.
Звичайно, її він бив значно рідше, ніж брата, проте Ріна, вирішивши не провокувати батька, швидко взулася і, відійшовши трохи далі від будинку, знову засміялася, представивши його прикид.
Зазвичай у своєму брючному костюмі, із заплетеною косою або розпущеним волоссям, а головне, в оточенні купи охорони Джойс справді виглядав жахливим і більше був схожим на голову одного з наймогутніших кримінальних синдикатів у місті нью-Йорк — «Волтурі».
Хоча зараз він був справді схожим на чоловіка з двома дітьми, весь такий домашній.Через секунду, згадавши, як вона побачила його в голого в басейні і те, як їй захотілося приєднатися до нього, Ріна різко вдарила себе по обличчю:«Не смій навіть думати про це», — прошипіла вона собі під ніс і, знову попрямувавши вперед, все ж таки постаралася зосередитися тільки на цьому прекрасному і величному океані.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Лялечка
RomanceЛялечка - це слово, увірвавшись немов шторм у підсвідомість, рве його на дрібні шматочки, нещадно знищуючи бар'єри, з такою любов'ю та турботою збудовані. Але вони зроблять все, щоб перемогти та стерти усі спогади про минуле