Розділ 2. Обсидіановий метелик

7 1 0
                                    


Наступного ранку. 2 листопада

Збиті вершки з полуницею так приємно пестять низ живота, але ще приємніше відчувати як Ріна все це повільно злизує. 

Ерік сидячи між ніг батька, затамувавши подих, уважно стежить за кожним рухом рожевого і такого апетитного язика сестри і не може перестати думати про те, коли він його вже трахне.

Але чуючи сопіння Медоки і відчуваючи те як він цілує його шию Ерік посміхнувшись і повернувшись до нього припав до його губ.

Потім бажаючи поквапити Ріну, він узяв сестру за копицю чорного волосся, яке було таке ж м'яке як шовк хотів насадити її рот на член, а то відчувати її язик в паху хоч і приємно, але він уже жадав якихось пестощів по гарячіше, пролунав будильник дзвінок.

На жаль, з цим неприємним звуком Ріна разом із збитими вершками розтанула наче прекрасний нездійсненний сон.А ось його ранковий стояк, на жаль, так нікуди й не подівся.

Вилаявшись Ерік підвівшись з такої теплої і затишної ліжка і, поплентався в душ.Ще бачачи ніби на яву сині з цієї вічно прихованої на дні зіниць хитрою очі Ріни Ерік кінчив, зробивши лише кілька грубих і сильних рухів.

«Чорт, як я хочу, щоб мій сон став уже реальністю», — подумав він, витираючись рушником. Але знаючи, що все це втілювати в реальності доведеться саме йому Ерік повернувшись до кімнати голим, увійшов у вбиральню і почав одягатися.

Вибравши чорні довгі по коліна шорти та майку Ерік, планував, як завжди, позайматися у спортзалі.Він завжди прокидався о сьомій щоб поспостерігати за батьком люблячим проводити у цей час спаринг із сестрою, яка, на його думку, була найслабшою.З ним батько перестав битися особисто ще років зо два тому. 

Сказавши, що він уже все й так уміє Джойс, заходився приділяти всю увагу сестрі і Ерік досі шкодував, що в перші роки навчання так сильно намагався досягти успіху і перемогти батька в єдиноборствах. Але тепер уже пізно.Тепер йому залишилося лише спостерігати як батько безжально жбурляє Ріну на татамі і допомагає їй підвестися.Увійшовши до таких не дуже веселих думок у спортзал Ерік побачив Ріну, що стоїть біля батька.Оскільки вона була в захисній формі Еріку, навіть не потрібно було запитувати, що вони збираються робити.

Тому привітавшись із ними Ерік підійшов до бігової доріжки. Щоб бути хоч трохи подалі від батька, тому що коли цей засранець одягав цю чорну майку, що облягає його тіло, як друга шкіра з проступаючими гострими сосками, які так і просяться йому в рот Ерік розумів, що ступив на тонкий лід, тому що дивитися на тіло батька було так само небезпечно, як і ловити рибу на льоду в нуль градусів.

ЛялечкаWhere stories live. Discover now