1. kapitola: Seznámení s postavami

1 0 0
                                    

Ellena Mariana Black

Věk: 18 let

Popis: Dlouhé černé vlasy jí splývají až pod zadek. Její oči mají barvu oceánu, její tvář je naprosto bez chyby tudíž nepoužívá make-up. Je drobná, měří 165 cm a je štíhlé postavy. Je dobře udělaná.

Povolání: Žurnalistka vlastních novin a vlastní webové stránky.

Dostudovala střední žurnalistickou a hned na to se odstěhovala od rodičů.

Miluje baseball a jezdectví.

Zadaná

přítel: Nathan White

Kamuka Sato

Věk: 20 let

Popis: Černé na vršku hlavy delší vlasy. Jeho oči jsou hodně temně černé. Docela posiluje takže mu nechybí svaly. Je vyšší postavy, měří 190 cm a štíhlejší.

Povolání: Profesionální a nejlepší hráč baseballu.

Vystudoval modelingovou střední školu a rodiče ho donutili jít studovat vojenskou vysokou ale tam ho vyhodili. kvůli baseballu měl vysokou absenci. Po tom co ho vyhodili z vojenské se rozhodl že bude bydlet sám.

Miluje hraní Baseballu, posilování a je rád sám.

Hraje za SAMURAI JAPAN

Nezadaný


Nathan White

Věk: 20 let

Popis: Delší bílé vlasy mu trčí až  pod uší. Jeho oči mají barvu travnatě zelenou barvu. Je svalnatější postavy, měří 180 cm. 

Povolání: Jezdec na ranči jeho rodičů : Ranch for stars.

Vystudoval střední jezdeckou školu a bydlí s Ellenou v bytě.

Miluje jezdectví. Jezdil už jako malý kluk.

Zadaný.

Přítelkyně: Ellena Mariana Black



Ahojky. Jak jsem slibovala, je to tady. Tohle je můj nový příběh zde na Wattpadu. Všechna jména jsou mnou vymyšlená, pokud jste našli nějakou schodu s již existujícími lidmi nebo postavami tak se omlouvám. Jediné jméno co zde není vymyšlené je SAMURAI JAPAN, je to opravdu baseballový tým v Japonsku. Hrozně moc si vážím vašeho času. Děkuji za přečtení. Ps: písnička nahoře není reklama na Twilight jen jsem ji chtěla dát k této kapitole.

Love you all

mrkvicka12

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 09 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

BaseballerKde žijí příběhy. Začni objevovat