otobüste yere çakılan çocuk

3 1 1
                                    

Yine kabusla uyanmıştım o lanet günden beri hep böyle kabuslarla uyanıyorum artık alıştım demeyi çok isterdim ama olmuyordu işte alışamıyorum. Kabusumu atlatabildikten sonra duşa girdim kabustan dolayı terlemiş yapış yapış olan vücudumu soğuk bir duş rahatlatmıştı sonrasında hazırlanıp çıkmıştım arkada ki gruptan gelen yüzlerce mesajı umursamadan.
Otobüse bindiğim de diğer günlerden farklıydı çünkü bir çocuk yere çakılmıştı kendimi kahkaha atmamak için zor tutarken yinede birazcık sesli gülmüştüm istemeden de olsa tabi.
Çocuk yerden kalktığında biraz utanç biraz merakla yüzüme bakıyordu gözlerime.En derin şekilde gözlerimin içine bakıyordu bu beni rahatsız etmemişti nedeni ise o sırada benimde dikkatimin onun yüzü olmasıydı yüzündeki en küçük ayrıntıyı bile dikkatle inceliyordum uzaktan ne kadar inceleyebilirsem tabi ama o kadar yakışıklıydı ki yunan tanrısı dedikleri bu çocuk olsa gerekti sanki yüzünün her bir parçası özenle oraya koyulmuşçasına harikaydı. Onu gördüğümde içimde değişik hisler uyanmıştı farkındaydım ama ne hissi olduğu hakkında fikrim yoktu daha önce hiç bildiğim tanıdık bir his değildi bu ilk defa olmuştu anlayamamıştım tabiki de bu sırada o hala gözlerimin içine bakarken ben gözlerimi onun dudaklarına kaydırmıştım yutkundum sesli bir şekilde yutkundum. O mükemmeldi tam anlamıyla hemde beni böyle bıraksalar günlerce aylarca belki de yıllarca bile izlerdim onu. Sadece izlemek bile yeterdi bana bence fakat maalesef inmem gereken durak gelmişti her gün inmek için direndiğim duraktan inmek istemiyordum ta ki durak geldiğinde benimle aynı anda inen yakışıklı çocuğu görünceye kadardı bu şaşırmıştım ama nedensizce mutlu da olmuştum ve sınıfıma doğru gittim gitmezdim aslında tabi ben şaşkınlık içerisindeyken o yakışıklı çocuğu kaybetmeseydim. Ama gittim ve sırama oturarak ilk yanımda olan Seungmin'e sonrada Seungmin ile arkamıza döndüğümüzde hyunjin ve felix çiftine "günaydın" dedim ve ders başlayana kadar sohbet etmiştik. Onlara sabah yaşadığım olayı da anlatmıştım ama hislerimden, yaşadığım duygulardan anlatmamıştım neden bilmiyorum anlatmak istemedim aslında en çok merak ettiğim şeyi anlatmak istemedim. Ders başlamıştı ve bende uyumaya daha doğrusu uyumayı denemeye karar verdim o sırada tekrar kabus görmemeyi dileyerek, başaramamıştım tabi tekrardan uyandım ve dersleri bir şekilde atlatabilmiştim.

~

Öğle yemeği için kantinde otururken bir anda gözlerim bizim tarafımıza gelen sabah otobüsteki yakışıklı çocuğa kaymıştı şaşırmıştım doğrusu tekrar şaşırtmıştı beni yanımıza geldiğinde yanımdaki arkadaşlarıma kafasıyla selamı verdikten sonra tuvalete giden arkadaşım Hyunjin'in yerini kapmış yani önümdeki sandalyeye oturmuştu.
Tanışmak içinde elini bana doğru uzatmış bir şeyler söylemeye başladı

"Selam ben Minho sabah otobüsteki çocuk."

Bende elini sıkmıştım ve devam ettirdim.

"Bende jisung kısaca jis diyebilirsin ayrıca o otobüsteki olayı unutmadım merak etme."

Kıkırdamıştım o da sırıtmıştı biraz ve biz bu şekilde konuşmayı sürdürürken okulun bittiğini yeni farketmiştim onunla zaman hızlı geçiyordu cidden bugün arkadaşlarımdan çok Minho ile vakit geçirmiştim ve instagramını almayı da ihmal etmemiştim.

              Jkissme kişisi size istek gönderdi kabul etmek ister misiniz?
                     Kabul et/Reddet

Kabul etmişti ve bende hemen ona yazmıştım evde başka ne yapabilirdim zaten?

Jkissme
Selam hyungg

Ne yapiyorsunn??

Minissx
Kedilerimi besliyordum jis

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 18 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KabusumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin