Aria: ( ξύπνησα στης 7 το πρωί από ένα δυνατό σεισμό, σπάνια πράγματα σαν αυτό συμβαίνουν ήθελα να το αγνοήσω και να πάω πίσω για ύπνο είδα ένα όνειρο που με αναστάτωσε αλλά άκουσα φωνές από την κουζίνα η γιαγιά και ο παππούς μάλλον μιλούσα πρέπει να ξύπνησαν και αυτή από το ξαφνικό κούνημα,έξω σχεδόν είχε ξημερώσει και ο ήλιος έμπαινε μέσα από το παράθυρο μου οπότε αποφάσισα ότι δεν θα μπορούσα να ξανά κοιμηθώ οπότε έβγαλα της μπιτζαμες μου και έβαλα καθημερινά ρούχα, βγήκα από το δωμάτιο μου και πήγα προς την κουζίνα η γιαγιά μιλούσε με τον παππού πήγα κοντά τους καί ξαφνικά σταμάτησαν να μιλάνε λες και δεν ήθελαν να ακούσω αυτό που συζητούσαν)
Γιαγιά : ....καλημέρα aria ,σε ξύπνησε και εσένα ο σεισμός έτσι δεν είναι ,μην ανησυχείς πάνε πίσω στο κρεβάτι σου δεν είναι κάτι ανησυχητικό
Aria : ( τι συμβαίνει μόλις τώρα ....aria ποτέ δεν με έχει πει με το παρατσούκλι μου κάτι περίεργο συμβαίνει και θέλω εξηγήσεις κάτι σηγουρα μου κρύβουν) τι συμβαίνει εδώ....δεν είμαι ηλίθια σας άκουσα που μιλούσατε πριν έρθω θέλω και εγώ να μάθω τι λέγατε εσείς οι δύο δεν είμαι πλέον παιδάκι σε λίγο καιρό θα γίνω 18 και το μόνο που ζητώ είναι να μου πείτε και εμένα τι συμβαίνει
Παππούς: Ariana ....πήγαινε στο δωμάτιο σου ΤΩΡΑ .... δεν χρειάζεται να τα ξέρεις όλα, φύγε .....!
Γιαγιά: ....δεν πειράζει χρήσε μου το αναλαμβάνω εγώ πάνε πίσω για ύπνο το έχω
Aria:( ο παππούς μου πήγε λίγο κακόκεφος στο δωμάτιο του χωρίς να πει τίποτα)Τι συμβαίνει, και δεν θέλω να μου πεις ψέματα
Γιαγιά: θυμάσαι που όταν ήσουν μικρή σου διάβαζα ένα βιβλίο για το τέρας που ζεί ανάμεσα μας εδώ και γενιές,η τελευταία επίθεση ήταν πρίν 16 χρόνια περίπου που δυστυχώς πέθαναν και η γονιός σου μαζί με εκατομμύρια άλλους ανθρώπους.....
Aria : ...( Περίμενα να δω που το πάει,που ήθελε να καταλήξει με όλα αυτά)
Γιαγιά: τότε μάλλον θα θυμάσαι ότι σου είχα πει ότι το τέρας είναι γνωστό ως "shiroi akuma" είναι ασταμάτητο και δεν νοιάζεται αν είσαι άγγελος ή ξωτικό αφανίζει του πάντες και τα πάντα στο δρόμο του ....
Aria : Σε παρακαλώ γιαγιά μπες στο θέμα
Γιαγιά: το τέρας όταν ήταν έτοιμο να ξυπνήσει τι σου είχα πει ότι κάνει ?
Aria: εεεμμ νομίζω ότι είχες πει ότι γίνεται ο πρώτος σεισμός και μετα ακολουθουνται κάποιοι.... κάποιοι ακόμα .... σεισμοί....και ..... πρέπει να φύγω (φυσικά πως μπορώ να το ξεχάσω το διάβαζα συνέχεια εκείνο το βιβλίο, ήθελα να μάθω τα πάντα από εκεί το τέρας που σκότωσε τους γονείς μου ,για να είμαι ποιο σαφείς ο σεισμός ήταν κάτι πώς να το εξηγήσω σαν χασμουρητό η κάτι τέτοιο και κάπως έτσι καταλαβαίνουμε ότι ξυπνάει και με το καιρό γίνεται πιο δυνατός και ποιο συχνός αλλά αυτό είναι αδύνατο γιατί κανονικά το τέρας πρέπει να ξύπνησει σε 70+ χρόνια η κάτι)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
we are the chosen one
AksiyonΗ aria μία νεαρή έφηβη θα πολεμήσει αυτή και η φίλη της με ένα τρομερό τέρας που βασανίζει τους λαούς τους πάνω από 1.000 χρόνια θα είναι αυτή και οι φίλοι της αρκετά δυνατοί ώστε να πολεμήσουν το τέρας ή θα πάνε όλα στραβά;