8 Fejezet - Jár a jutalom

11 2 0
                                    

A lehetőség csak egy pillanatig tart! Shen Qingqiu szeme kikerekedett!

Pont amikor az ütést Luo Binghét elérte volna, valami istenek és szellemek által előidézett dolog történt: egy fedélzettartó gerenda leszakadt…

Ha Shen Qingqiu még mindig csak egy olvasója lenne A halhatatlan démon büszke útjának, egy ilyesmi után földhöz vágta volna a telefonját, és az író kutyáját is kiátkozta volna a világból.

A rendszer már megmondta, hogy egy örök és kőbe vésett szabály, hogy a főszereplő nem halhat meg. Másszóval, ha valami fenyegeti a főszereplő életét, az nem maradhat szó nélkül.

Shen Qingqiu szándékosan vette rá Pillangót, hogy megtámadja Luo Binghét, és így használatba vegyék ezt a kőbe vésett szabályt. Kölcsönvett egy kést, hogy megöljön valakit. Nem ez volt a legtisztességesebb módja annak, hogy megoldja a helyzetet, de Luo Binghének úgysem eshet bántódása. Ha valami történt is volna, Shen Qingqiu vállalta volna a felelősséget, hogy mindent helyre hozzon. Most belökte Luo Binghét a mélyvízbe, de ha hosszútávon tekintünk a dolgokra, még rengeteg lehetősége lesz, hogy szívességet tegyen neki.

De.

Ég Felé Szálló Repülő, mit gondolsz az olvasóid intelligenciájáról?! Hogy szakadhat le egy gerenda egy ilyen tökéletesen és csodálatosan felépített kastélyban csak úgy?!

Még ha azért is volt rá szükség, hogy a főszereplő élete megmeneküljön, akkor is túl hirtelen és természetellenes! Hanyag munka!

Az a majdnem vadonatúj gerenda mindenféle hátsószándék nélkül ráesett Pillangóra, akit majdnem ki is lapított a földön és képtelen volt felállni. Ráadásul a gerenda pont lelökte azt az oszlopot is, amihez Luo Binghe és Ning Yingying hozzá volt kötözve.

Ning Yingying már így is halálra volt rémülve. Luo Binghe erőlködött egy kicsit, és a kötél csodával határos módon meglazult. Ezzel szemben Shen Qingqiu még mindig meg volt kötözve a halhatatlan fogvatartó kötéllel, és figyelte, ahogy Luo Binghe az elesett Pillangó mellett áll némán…

És így… minden véget ér?

Ahogy ezt gondolta, Pillangó lelökte magáról a gerendát és felpattant.

– Shen Qingqiu! Cang Qiong-hegység szekta tagjai valóban nem ismernek szégyent, tele vannak trükkökkel! Milyen igazságtalan módszerrel sikerült hátbatámadnod? – dühöngött.

Shen Qingqiu ártatlan volt. Tényleg semmi köze sem volt ehhez. Aki a legtöbbet szenvedett, az valószínűleg Luo Binghe.

– Szóval szándékosan akartál átverni és elterelni a figyelmem, hogy hátbatámadj. Hogy máshogy esett volna pont rám egy teljesen jó tetőgerenda? – mondta Pillangó, vádaskodóan.

Hát te is észrevetted, milyen logikátlan volt ez az egész; ez azt jelenti, hogy az intelligenciád még menthető. Shen Qingqiu szíve egy kicsit reménykedett.

– Azt hiszed, ennyi elég, hogy megállíts? – Pillangó hidegen nevetett. – Álmodj csak! Hacsak nincs egy csodás, halhatatlan kardod, a halhatatlan fogvatartó kötél nem fog elszakadni. Átlagos módszerek nem működnek.

…Most dicsértelek meg, de neked megint valami hülyeséget kellett kifecsegned. Miért magyarázod el, hogy szökjön meg az ellenséged? Félsz, hogy nem láttam, hova tetted a Xiu Ya kardot? Még arra is figyeltél, hogy meglibbentsd a köpenyed és megmutasd, ahogy ott lóg a derekadnál, és megveregetted!

Shen Qingqiu nem bírta tovább. Beszélnie kellett a rendszerrel: “Az a hülye… Tudnom kell, az összes gonosztevő ilyen lesz?”

A rendszer azt mondta: 【A kezdő szint teljesítése érdekében biztosítottuk, hogy a Könnyű Mód teljesítése zökkenőmentes, így a gonosztevő intelligencia szintjét átlagon alulira redukáltuk. 】

The Scum Villain's Self-Saving SystemTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang